-Matthijs- Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Cabmageddon - Mission Passed! Beloning: - $5000 per dag bij Kaufman Cabs - Zebra Cab verschijnt in Kaufman Cabs Hier is de savegame, succes verder! Bewerkt: 22 maart 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Ik doe de volgende Omdat dit niet echt missies zijn,heb ik alles gehaald van Sunshine Autos. Missies gehaald:Import Lijst 1,Import Lijst 2,Import Lijst 3,Import Lijst 4,Sunshine Straat Races Beloningen:????voor elke wagen,Een Deluxo in de SunYard,Sabre Turbo in de SunYard,Sandking in de SunYard,Hotring Racer in de SunYard,$9000 per dag bij de SunYard,$74400(voor de races) Verder:niets gedaan. klik Bewerkt: 23 maart 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Uitgegeven -60000$ voor Film Studio Missie Recruitment drive gehaald Beloning: 1000$ Hieronder is de link *klik* Bewerkt: 23 maart 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZUMZUM Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) ik heb nog wel even tijd denk ik. klaar naam : Dildo Dodo prijs : $?, ik heb het gemist extra : nieuw soort folders op de grond in vc, watervliegtuig achter de film studio meer : niks GTAVCsf5.b Bewerkt: 23 maart 2006 door oeneboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Mission Passed! Ik heb de missie Martha's Mug Shot zojuist afgerond! Ik ben helaas wel de body armor kwijt geraakt... Beloning: - $4000.- Veel succes met de volgende missie(s)! Bewerkt: 24 maart 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) G-Spotlight - Mission Passed! Beloning: $7000 elke dag bij de Film Studio Hier is de savegame, succes verder! Bewerkt: 25 maart 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Ik doe de volgende wel. Edit:@Ruurd je mag die sunshine races ook al doorstrepen hoor,heb ik gehaald;). Edit 2:Sorry jongens ik kan de missie niet halen,altijd is als ik denk dat de beveiliging dood is dan komen er steeds meer.Ik heb wel Print works al gekocht en ik heb er ook gesavet.Ik ben teleurgesteld in mezelf. klik Veel succes,hopelijk lukt het jullie beter dan mij. Bewerkt: 25 maart 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Ik heb de missie Spilling the beans gespeeld en gehaald Uitgegeven $9 voor een taxiritje naar de Malibu Club Beloning 2000$ Hieronder is de link *Klik* Veel Succes verder met de volgende missie Bewerkt: 25 maart 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Ok de volgende doe ik . Missie gehaald:Hit the Courier Beloningen:$5000,asset completed:$8000 per dag bij de Printworks. Verder:niets kwijt,maar wel 1 kogel van de snipper. klik Veel succes met de volgende. Bewerkt: 25 maart 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2006 (bewerkt) Cap the Collector - Mission Passed! (Print Works) Beloning: $30.000 Hier is de savegame, succes verder! Bewerkt: 29 maart 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Ik doe de volgende wel. Wow dit is het mooiste moment van dit jaar.sorry maar het pakt mij. Missie gehaald:Keep Your Friends Close Beloningen:$30000 Verder:Lance,sonny zijn dood,heel wat telefoontjes gehad en de python,armor en health liggen in de zijkamer van vercetti's mansion. Savegame Veel succes verder. (waarschijnlijk met de malibu missies). Bewerkt: 29 maart 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) Ik ga verder met de volgende missie Dat zijn inderdaad de Malibu Club missies. Die heb je nodig om de missies van Phil Cassidy te unlocken. Missie: No Escape? Gespeeld en gehaald Beloning: $1000 Uitgegeven $120000 voor het kopen van The malibu Club Hieronder vind je de savegame **Savegame** Veel succes verder met de volgende missie Bewerkt: 30 maart 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) Ik doe de volgende wel missie van de Malibu Club. Ik heb de missie The Shootist gedaan. Beloning: $2000. Uitgegeven: $14000 voor Hyman Condo in Downtown. Ik kreeg ook nog een telefoontje dat je naar de telefoon in Little Havana moet. JoV Bewerkt: 31 maart 2006 door JoV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) The Driver - Mission Passed! Beloning: $2000 Hier is de savegame, succes verder! Bewerkt: 31 maart 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) Ik probeer de volgende wel. Missie gehaald:The Job Beloningen:$50000 Verder:Bank Job Outfit in de Malibu Club,$10000 elke dag bij de Malibu Club savegame Veel succes met de volgende (de telefoonmissie of phils missies) Bewerkt: 1 april 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.