iman Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 moet je bij die missie perse die motor pakken . of mag je ook in een ander voertuig zitten. en ik heb nog een vraag. kan je ook eerst alle motorrijders doden en dan de pakketjes pakken. als je begrijpt wat ik bedoel. Reageren
Darth Maul Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Jee moet de pakketjes pakken en volgens mij mag je ook een andere motoer pakken als je ene kapot is. Reageren
iman Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 maar mag je ook bijvoorbeeld een auto pakken. en kan je ook eerst alle motorrijders doden en dan de pakketjes pakken. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ja kan geen andere motor pakken behalve als je motor kapot is... Reageren
iman Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 maar kan je ook eerst alle motorrijders doden en dan alle pakketjes pakken >>> Door Dizzee: Niet zo ongeduldig, er zullen nog wel mensen reageren. <<< Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 maar kan je ook eerst alle motorrijders doden en dan alle pakketjes pakken >>> Door Dizzee: Niet zo ongeduldig, er zullen nog wel mensen reageren. <<< Ja dat kan. Maar ik zou gewoon achter ze aan rijden. In rechte stukken vol gas geven. En dan de parketjes stelen. Eerste lukte het mij ook niet. De tweede keer heb ik hem gehaald. Reageren
iman Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 bedankt, ik heb hem al gehaald ik heb al 100% gehaald maar ik ben opnieuw begonnen. Reageren
disease+ Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 ok ik heb ongeloofelijke moeite met deze missie gehad maar in een keer zag ik het licht... dont play by the rules. als je de motoren ziet vertrekken dump je de motor en neem je gewoon een auto je rijd naar de schuilplaats en blokeerd de oprijlaan met twee autos (ff stelen) vervolgens leg je een remote bom even verder in de straat als ze aan komen rijden blaas je met een beetje geluk de eerste twee motoren op en vervolgens wacht je op de andere deze kunnen er niet door maar de computer blijft proberen. dus knal nu rustig de resterende rijders voor hun knar en vouila... gehaald. Reageren
Puma Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 ik doe 'm altijd anders; gewoon uzi + schieten = dood en dan van achter doodschieten, zo kan je ook (als je motor kapot is) zijn motor jatten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.