Jump to content

packer

Recommended Posts

Geplaatst:

waar vind ik de packer?? je weet wel die vrachtwagen waar je auto's opo kunt zetten?? ik vind hem niet meer en hij rijd niet meer rond. help mij.

Geplaatst:

Ik vind het wel leuke wagens, ik zet er vaak auto's op en zet dan die stelling horizontaal en zo, en ik stunt er ook wel vaak met een motor overheen. Packers vind ik overigens vaak in de buurt en in de haven van Los Santos. ;)

Geplaatst:

Packers zijn veel te vinden in industriegebieden van de drie steden. Dus ook bij de haven, zoals hierboven vermeldt.

Geplaatst:

ik heb al gekeken bij de docks in los santos maar dara rijd of staat hij niet meer in de andere landen heb ik ook al ne keer gezocht en niet gevonden

Geplaatst:

In Spiny Bed, Las Venturas vlakbij K.A.C.C. Military Fuels waar je de Skycrane voor de missie "Up, up and away moet stelen[/font]

Geplaatst:
waar vind ik de packer?? je weet wel die vrachtwagen waar je auto's opo kunt zetten?? ik vind hem niet meer en hij rijd niet meer rond. help mij.

hij rijd ook veel rond bij de Airstrip in de woestijn

suc6

Geplaatst: (bewerkt)

Die dune moet je vrij spelen bij het stadium evenement van LV, dan staat hij voor dat stadium

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst: (bewerkt)

Een packer staat bij dat grote tankstation dat aan een weggetje ligt tussen Las Venturas en Area 69

Bewerkt: door Piet-Herr

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...