saboy Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 waar vind ik de packer?? je weet wel die vrachtwagen waar je auto's opo kunt zetten?? ik vind hem niet meer en hij rijd niet meer rond. help mij. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Je vind ze vaak op de snelweg in Las Venturas. Reageren
schaff jr. Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 ik kom ze vaak tegen bij de docks van los santos Reageren
Pietje II Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik vind het wel leuke wagens, ik zet er vaak auto's op en zet dan die stelling horizontaal en zo, en ik stunt er ook wel vaak met een motor overheen. Packers vind ik overigens vaak in de buurt en in de haven van Los Santos. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Packers zijn veel te vinden in industriegebieden van de drie steden. Dus ook bij de haven, zoals hierboven vermeldt. Reageren
saboy Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 ik heb al gekeken bij de docks in los santos maar dara rijd of staat hij niet meer in de andere landen heb ik ook al ne keer gezocht en niet gevonden Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 In Spiny Bed, Las Venturas vlakbij K.A.C.C. Military Fuels waar je de Skycrane voor de missie "Up, up and away moet stelen[/font] Reageren
saboy Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 a kzal dara vanavond eens gaan rond neuzen. maar waar staat de dune(lijkt op ne dakar truck)????? Reageren
De Huib Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 waar vind ik de packer?? je weet wel die vrachtwagen waar je auto's opo kunt zetten?? ik vind hem niet meer en hij rijd niet meer rond. help mij. hij rijd ook veel rond bij de Airstrip in de woestijn suc6 Reageren
Nickonly Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Die dune moet je vrij spelen bij het stadium evenement van LV, dan staat hij voor dat stadium Bewerkt: 28 februari 2006 door Nickonly Reageren
saboy Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 kun je hem zonder dat stadion dinges ook vinden?? Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Een packer staat bij dat grote tankstation dat aan een weggetje ligt tussen Las Venturas en Area 69 Bewerkt: 28 februari 2006 door Piet-Herr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.