VforV Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Origami? De voorbije dagen was er al nerveus gefluister overal ter wereld over het nieuwe project van Microsoft, Origami genaamd op de website www.origamiproject.com werd dan ook een nietszeggend filmpje getoond, vergezeld van de aankondiging dat we meer zouden weten op 2 maart. Gelukkig hoefde het zo lang niet te duren. Intussen is immers al uitgelekt dat dit nieuwe project een handheld is. Origami zal een soort verkleinde tablet-pc zijn die werkt op Windows Media Center en Windows Vista. Maar hoe zal dit de gamesindustrie beïnvloeden? Microsoft is immers de enige van de drie fabrikanten die nog geen draagbare console heeft uitgebracht. We weten al dat dit apparaat zich zal toespitsen op multimediatoepassingen. Het afspelen van games is momenteel nog "conceptueel". Met andere woorden, Microsoft houdt die deur nog open. Bron: www.gamemania.be Ik vraag me af wat dat ding allemaal zal kunnen. Ik hoop minder dan de PSP, maar aangezien er Windows enzo zal opzitten... Zoals je ziet is het ook met touchscreen. Bewerkt: 28 februari 2006 door VforV Reageren
pimh Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Waarom hoop je dan dat hij minder kan dan een psp? Hij zou wel handig zijn voor media denk ik, maar om te gamen zijn de knop interfaces op die foto's niet echt geweldig voor... Reageren
VforV Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Waarom hoop je dan dat hij minder kan dan een psp?Hij zou wel handig zijn voor media denk ik, maar om te gamen zijn de knop interfaces op die foto's niet echt geweldig voor... Als hij beter is en misschien minder kost, sta ik daar met mijn PSP, maar hj ziet er toch niet zo handig uit als game-handheld. Reageren
LucasV Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Hm... zou best kunnen. Maar Microsoft's in-een-broekzak-draagbare-computers zijn meestal ook niet zo goedkoop. Het lijkt me dan ook niet echt een 'handheld'. Reageren
VforV Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Hm... zou best kunnen. Maar Microsoft's in-een-broekzak-draagbare-computers zijn meestal ook niet zo goedkoop. Het lijkt me dan ook niet echt een 'handheld'. Ja, het lijkt me meer een computer, Palmtop i.p.v. een draagbare console. Reageren
SamShine Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Breid de ''computer'' in de mobiele telefoon dan wat uit... Microsoft en hun ''goeie'''ideeen Reageren
LucasV Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ik zag er net een filmpje van en het meest wat me opviel was dat dit ding toch weel heel er groot is. Dat zal het dus bijna zeker niet goed gaan doen in Japan... Ik schat op dit ding een prijs van minstens over de 500 euro. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.