Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Weet iemand deze icecreem van staan?

(Dit is wel van GTAIII maar ik bedoel die van GTA LCS)

mr_whoopee.jpg

Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar heb niets gevonden, op Wikigta vond ik ook niets want bij plaats staat "klik" in het rood.

Bewerkt: door VforV
Geplaatst:
`volgens mij ken je hem alleen krijgen met cheat deviced..

No way! Ik weet zeker dat ie in het spel zit, alleen weet niet precies waar.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik botste zojuist op een eenzaam geparkeerde Faggio in Chinatown en dat bleek de missie 'Scooter Shooter' te zijn. In level 1 en 2 moet je namelijk zo'n Mr Whoopee tot schroot herlijden, of de bestuurder ervan in ieder geval niet levend laten ontkomen. Ik ben er nog niet in geslaagd die missie te halen. Toen ik even op de vlucht was voor de politie, direct daarna (want intussen had ik 2 sterren), zag ik dat één van de Whoopee wagentjes nog langs de kant stond. Ik wilde instappen maar helaas was de deur gesloten :-(.

Het muziekje van de ijscreemwagentjes is wel grappig, want het is hetzelfde als de ice creem vans uit GTA2.

EDIT: @ Dizee hieronder:

Er is geen vaste locatie voor de Mr. Whoopee. Je kan hem wel krijgen, en dat is hoe jij hem bent tegengekomen en door hem dan naar een garage te duwen.
Ja, naar mijn garage brengen ging niet aangezien de deur gesloten was. En vanuit Chinatown hem 'slepen' door er met een andere auto tegen te rijden zou ook niet lukken (plus het fijt dat ik 2 sterren had).

Ik ga het in ieder geval nog eens proberen.

Het kan ook gebeuren dat je een Mr. Whoopee tegenkomt tijdens de firefighter missies. (ooit eens op gtaforums.com gelezen )
Stond er toevallig bij rond welk level? Bewerkt: door VforV
Geplaatst:

Er is geen vaste locatie voor de Mr. Whoopee. Je kan hem wel krijgen, en dat is hoe jij hem bent tegengekomen en door hem dan naar een garage te duwen.

Het kan ook gebeuren dat je een Mr. Whoopee tegenkomt tijdens de firefighter missies. (ooit eens op gtaforums.com gelezen )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...