henk__l Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 ik weet niet hoe het kan maar ik heb problemen met de sweet's girl missie. het is de bedoeling om sevilla gang te vermoorden voor sweet word vermoord. ik rij er met een auto heen. rij over een stuk of 2 lui heen en stap dan uit de auto. ik knal nog een paar lui dood maar dan is sweet inmiddels ook al dood, of als ik het te snel doe word ik zelf vermoord: wat te doen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Probeer zo snel mogelijk naar het huis van Sweet's vriendin te rijden. Daar staan volgens mij 4 groene mensen buiten. Je kunt ze overrijden of van afstand doodschieten. Dus als de missie gestart is pak je de auto die op het Ganton pleintje van de Grovestreet geparkeert staat en je raced er naartoe. Je scheit of rijd ze dood. Als je dat gedaan hebt krijg je een cutscene te zien en moet je een 4 persoonsauto in de rode marker zetten! Onder het viaduct van de gracht die achter het huis van Sweet loopt, ligt een body amour. Deze kun je ook oppakken. Het beste is nog te bukken, nu blijft de richter van je geweer klein en kun je beter mensen vermoorden. Bewerkt: 28 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
Svenie Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) neem twee hommies mee en rij naar het appartement de hommies doen een drive by doet dit twee keer door de straat stap uit en schiet de overlevende neer (pas op voor de vijand op de trap die kan veel schade aanrichten) zo deed ik het of kijk hier even :klik succes Bewerkt: 28 februari 2006 door svenie Reageren
henk__l Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 hoe kun je hommies meenemen dan GTAFAN Reageren
iman Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 voor op de ps2 moet op een van je homie's richten met een van je wapens. en dan moet je op die pijltje die omhoog wijst drukken. en voor de pc en de xbox weet ik niet. Reageren
henk__l Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 weet iemand wat het is voor de pc? Reageren
henk__l Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 ok bedankt GTAFAN mooie naam trouwens Reageren
Dago58x Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Het is ook bedoeling dat je zo snel mogelijk De Seville Boulevard Familie Dood maakt Pak je M4 maar en knal de Seville Boulavard Familie Daarna Belt Sweet Dat je in de auto moet en weet terug gaat naar Grove Je moet dan ook wel beetje opschieten want er zijn namelijk2 auto's die je achtervolgen Als je in grove bent ga naar de rode marker om de missie te stoppen... MISSION PASSED Bewerkt: 1 maart 2006 door Dago58x Reageren
RobertSA Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Rij ze met een auto dood of doe een drive-by. en ja homies kunne hier ook van pas komen. Reageren
iman Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 of probeer als je alvast aankomt snel een granaat te gooien naar de seville boulevard gangs van verre afstand. zo zijn ze dan allemaal in 1 keer dood Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Of probeer achter het muurtje te blijven. En dan moet je met een shotgun alle mannetjes doden. Maar blijf wel achter het muurtje. Bewerkt: 1 maart 2006 door denkaanhenk Reageren
Big-Smoke Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Er zitten 2 of 3 gasten op dat stoepje voor het huis te schieten. Rij recht op hun af en spring uit de auto zodat je er een paar overrijdt. Ga dan gehurkt achter het muurtje links van je zitten en knal de rest dood met een shotgun of een ander zeer dodelijk geweer. Daarna gewoon snel naar de grove rijden. Reageren
Giorgo Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ik haal deze missie erg snel door een Jetpack te spawnen en erheen te vliegen. Als je niet Cheat zorg dat je een snelle auto hebt klaarstaan ergens voor te vertrekken. En als het dan niet lukt doe even de Vigilante en de Paramedic missies. Dan krijg je namelijk 150 Armor en 150 Health. Dus dan ga je er minder snel aan. Ik heb deze missie gehaald met behulp van mijn MicroSMG, het moet lukken hoor Blijf gewoon rpoberen ! Succes nog !! @ Homies recruteren doe je door erop te richten en dan op 'G'' of op ''H'' te drukken. Maar dat kan je beter niet doen, dat kost te cveel tijd en dan is Sweet misschien dood. Reageren
henk__l Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 bedankt mensen het is me gelukt ik heb ervoor gezorgd dat ik een auto had klaarstaan en genoeg wapens had. het recruten van je homies kun je ook voortijd al doen, ben ik achtergekomen GTAFAN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.