gta3 Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 zorg dat je een auto bij je heb en als je die missie begin ga dan snel rijden tussen staart bij rijder. dan snel naar via die brug veder weet je het wel rij en minsten 3 over en knal de rest nier probeer hun auto niet te beschadige en neem hun auto dan op de trug weg en neem de zelfde weg weer trug en klaar ben Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 ik weet niet hoe het kan maar ik heb problemen met de sweet's girl missie. het is de bedoeling om sevilla gang te vermoorden voor sweet word vermoord. ik rij er met een auto heen. rij over een stuk of 2 lui heen en stap dan uit de auto. ik knal nog een paar lui dood maar dan is sweet inmiddels ook al dood, of als ik het te snel doe word ik zelf vermoord: wat te doen. je moet er sneller naartoe rijden, dan leeft ie nog iets langer Reageren
Bling Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 bedankt mensen het is me gelukt ik heb ervoor gezorgd dat ik een auto had klaarstaan en genoeg wapens had. het recruten van je homies kun je ook voortijd al doen, ben ik achtergekomen Dat klopt, henk__l. De homies kun je altijd in het spel recruiten, het ligt er alleen aan hoeveel respect je hebt. Hoe meer respect je hebt, des te meer homies je kunt recruiten. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik zou sowiezo op je hurken gaan. En dan achter struiken en hekken schuilen. En als ze dichtbij zijn dood schieten. Probeer ook op het hoofd te schieten. Dan zijn ze in 1 keer dood. Reageren
GtaXandroGta Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 ja ruurd heeft gelijk je moet ze over rijden en dan staat er nog 1 op het trapje en die knal je af je kunt 2 homies meenemen op het begin je kunt homies mee nemen door op ze te richten en dan op G te drukken als je ze bij elkaar wilt roepen moet je ook op G drukken Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.