.Sharingan Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Ik zette er een Border langs. .. en hij is er dus niet. Raten Please ! Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Achille Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Probeer mischien eens die layer helemaal boven te zetten? Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 hij gaat wel, de letter staan er een beetje simpeltjes op.. en de achtergrond is matig.. maar de sfeer is wel oke, ik geef een 7.4 is het niet een better idee als dit soort dingen gewoon woorden geplaats bij het rate de sig boven je topic (aangezien er niet zeer veel tijd is heeft gezeten ''neej ik zeg hiermee niet dat ie afgerafelt is'') Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Alhoewel ik ook niet goed ben met tekst, kun je de text ook blenden door op de text layer te klikken met de rechtermuisknop, dan Blending options en dan kun je de letters mooier maken. Ik vind ook dat er wat kleur bij moet, het is nu een brush achtergrond met een render en text. Veel succes nog. Reageren
Mpp Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Brush : 8.0 Render : 9.0 text : 4.0 Cijfer gemiddeld : 7.0 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Hmm. Probeer wat meer met de background te doen. En probeer je render te blenden. En probeer eens andere fonts. Verder ziet het er wel redelijk uit. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Ja ik ben dus niet zo goed met dat inblenden ... maar ... Ik heb je .PNG nog dus ff jullie advies opvolgen ! Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Giorgo Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Tales, inblenden doe je op 10 sec. hoor. Er is een tut van Levi waar het staat. Het is erg gemakkelijk maar het doet veel aan je plaatje. Hier vind je hem. Edit : Tales, het is de PSD file waar je nog dingen kan veranderen. Als je het als lPNG file opslaat krijg je betere kwaliteit. PNG files zijn dus ideaal voor renders maar ik sla alles als PNG op. Bewerkt: 28 februari 2006 door Giorgo Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Oh ok ... Ik heb ff wat liggen kutten met inblenden, (zonder tut gewoon zo uit mn blote kop niet veel uitgekomen.) Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Hmm dat is niet inblenden. Dat is oppacity lager zetten. Probeer deze tutorial. Deze tut is van antra van het tutorialtomb forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.