~Mario~ Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Ik moet een missie doen van big smoke:Just bussines.Maar ik heb het al meer als 8 keer geprobeert. Het lukt me maar niet.Iemand tips? Bewerkt: 28 februari 2006 door mario Reageren
Argon Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 In welk stuk van de missie zit je vast want die missie bestaat uit vele delen? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Gewoon de missie just bussines! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Ik moet een missie doen van big smoke:Just bussines.Maar ik heb het al meer als 8 keer geprobeert.Het lukt me maar niet.Iemand tips? Hoi Mario, welkom op het forum. Ik kan je 1 tip geven: ga eens kijken op: http://nl.wikigta.org/index.php/Main_Page Daar vind je echt alles over missies, wapens, voertuigen etc. Dit stond op Wikigta: In het begin van deze missie moet je naar het glazen gebouw in Downtown rijden. Stap in de Glendale en rij naar de marker, je krijgt nu een kleine cutscene te zien waarin Big Smoke naar binnen gaat en dat als hij hulp nodig heeft je roept. Na enige tijd roept Big Smoke je en moet je naar binnen. Pak als je binnen bent gelijk je geweer, want er wordt heftig gevochten! Schiet alle Russen dood en zorg dat Big smoke niet dood gaat. Pak alle wapens en de Armor die hier vlakbij ligt. Nu moet je naar buiten, ook daar wordt je opgewacht! Schiet weer iedereen dood. Big Smoke zal nu een motor pakken en jij mag achterop drive-by's doen op de Russen. Probeer niet zoveel op de motors/auto's zelf te schieten, maar meer op de bestuurders en degene die drive-by's doen. Uiteindelijk komt er ook een Packer bij, verspil je energie hieraan niet want hij is onverwoestbaar en doet ook niks. Na een tijdje kom je bij een roadblock, Big Smoke stopt nu heel even. Schiet in die tijd zoveel mogelijk mensen neer, zodat je zelf niet dood gaat. Uiteindelijk besluit Big Smoke door de "Riolen" te gaan. Blijf gewoon iedereen dood schieten. Nadat je over de Packer heen bent gereden (die nu stuk is) moet je het "hek" in de tunnel kapot schieten, daarna wordt je nog achtervolgd, maar gelukkig staan er enkele olievaten. Schiet hierop zodat de motors ontploffen. Nu heb je de missie gehaald! Bron: WikiGTA (Misschien is het slim om van tevoren, goede wapens op te zoeken.) Succes! Bewerkt: 28 februari 2006 door -Matthijs- Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Waarschijnlijk zit je vast bij het schiet-gedeelte achter op de motor. En daar zijn geen cheats, trucs of andere dingen voor, je moet gewoon gericht op de bestuurder van de motor schieten. Dan crashed de motor en heb je van degene achter op de motor geen last meer. Daarnaast is het makkelijker de auto's kapot te schieten dan proberen de bijrijder te doden. Als Big Smoke over de Riooltunnel (Sewer Tunnel) begint moet je voor je kijken om de hekken voor de opening kapot te schieten. Anders is alles voor niets geweest. Daarna is er nog een stukje waar de brandstofvaten uitkomst kunnen bieden. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ja dat bedoel ik ook.Maar het lukt me gewoon niet.Hij rijdt veels te snel! Reageren
iman Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 daarom moet je alvast snel voor je kijken. zodat je dan snel die hek kapot kan schieten. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ja maar daar ben ik nog niet.Ik zit vast zodra die truck weer terug komt.Dan komen er teglijk 3 motors en ik ben dood.Hoe kan dat? Want ik kom er echt niet uit! Reageren
iman Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 of je kunt de ambulance missie's doen. dan heb je een healt van 150. dan ga je ook niet zo snel dood als je achterop de motor zit. bij mij werkte het wel. en je moet ook letten op je motor . want als die is vernietigd is het ook mission faild. je moet gewoon proberen tot dat het lukt. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Nou me motor blijft gewoon niet heel dat is het hem juist.Wat kan je halen met de viviligante missie? die van de politie? Reageren
LucasV Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Nou me motor blijft gewoon niet heel dat is het hem juist.Wat kan je halenmet de viviligante missie? die van de politie? Je body armor gaat omhoog naar 150%. Je kan dan meer kogels opvangen. Vigalante missies kun je het beste met een tank doen. Als je met de motor gaat moet je zorgen dat je minimaal twee wanted sterren hebt. Als je voertuig in de fik staat kun je er snel afstappen en een andere politiemotor of auto pakken die jou net heeft achtervolgd. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Oke,En taxi dan? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Maar weet iemand wat je voor de taxi missie krijgt? En is er echt geen cheat voor de missie just bussines? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Maar weet iemand wat je voor de taxi missie krijgt? Als je de taxi missies haalt krijgen alle taxis en Cabbies nitro. Als je toetert met je auto dan doe je een kleine bunny hop met je taxi/Cabbie En is er echt geen cheat voor de missie just bussines? Nee, er is geen cheat voor. Ik heb nog wel een tip voor je. Ga gebukt door het gebouw heen, nu is het richtertje kleinier en kun je makkelijker raak schieten en iemand doden. Loop zo het hele gebouw door, neem wel je amour mee. Zorg voor een goed wapen, bijvoorbeeld de AK47 of een MP5. Dat stukje achter op de moter is niet echt moeilijk. Houd de schietknop op je consule de hele tijd in. Nu schiet je de hele tijd, dus kun je gewoon op iets richten en komen de meeste kogels wel raak. Schiet op hoofden en zoveel mogelijk op benzine tanken. Als er een moter je achtervolgt schiet dan de bestuurder dood, nu crasht de moter en heb je weer een achtervolger kwijt! Probeer dus zoveel moeglijk bestuurder dood te schieten, op het einde van de missie zul je ook nog vaten met olie tegenkomen. Schiet daar op, nu explodeert dat ding en zullen de auto's in de brand gaan en exploderen. Bewerkt: 28 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Oke ik hoop dat het me gaat lukken,echt een rottige missie.Maar alleen maar schieten. Helpt dat nou wel?want vergeet niet dat smoke al kanten op rijdt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.