Ruurd31 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Oke ik hoop dat het me gaat lukken,echt een rottige missie.Maar alleen maar schieten.Helpt dat nou wel?want vergeet niet dat smoke al kanten op rijdt. Wat helpt wel? Big Smoke heeft een route uitgestippeld om uit het hotel te vluchten. Deze rijd hij gewoon automatisch en zal nergens tegen aan rijden. Je kunt dus gewoon achterom gaan zitten te schieten. Wat ik al eerder zei is het wel slim om de schietknop ingedrukt te houden, nu kun je gewoon schieten en richten gelijk. Alle kogels komen wel ergens op. Dus elk schot helpt Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik hoop het! het lastigste is dat hij blijft stil staan ergens. Reageren
LucasV Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Tips: Verspil geen tijd en kogels door op de grote truck te schieten, deze gaat vanzelf kapot. Laat geen auto ontploffen als deze naast jou staat, dan kan je veel damage oplopen. Schiet op de gastanks van de auto en de personen die op de motoren zitten. Focus alleen op je tegenstanders en niet waar Smoke bijvoorbeeld naar toe gaat. Meer kan ik je niet vertellen. 'k Hoop dat je er wat aan hebt. Reageren
iman Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 je moet niet op de motoren zelf schieten maar op de bestuurders. en bij de auto's moet je op de wielen schieten. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik hoop het wel ja het is de enigste missie die ik kan doen op het moment. Waar is het tweede eiland war je naar toe gaat? Reageren
iman Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 die ligt in het zuid-westen van san andreas. je kan pas daar naartoe na de missie :the green sabre de tweede eiland heet badlands of je kan het ook country side noemen. daar moet je ook zo'n tientallen missie's doen voordat je weer naar de derde eiland kan genaamd: san fierro Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Is dat eiland mooier en groter dan los santos? Reageren
iman Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 ja, san fierro is wel mooi . maar ikzelf vind los santos mooier dan san fierro. in san fierro moet je bijna evenveel missie's doen als in los santos. dus, je bent daar wel een tijdje mee bezig. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik bedoel baddallands Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Nee Badlands is niet mooi. Het is kaal en je ziet alleen bomen en boerderijen. Voor de rest valt er niet veel te beleven. Lukt de missie? Reageren
iman Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 nee, eigenlijk niet er gebeurt daar dagelijks bijna niks maar, er zijn daar wel veel bergen en veel bossen dus eigenlijk zijn daar veel natuurgebieden. en het is kleiner dan los santos. Reageren
De Huib Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 dat is bij iedereen verschillend, sommige vinden het platteland leuker andere de stad Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Nee de missie is verdraaid moeilijk! Maar ik probeer zo vaak mogelijk te schieten! Die code dat de tijd langzamer gaat helpt ook wel wat! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Nee de missie is verdraaid moeilijk! Maar ik probeer zo vaak mogelijk te schieten!Die code dat de tijd langzamer gaat helpt ook wel wat! Als je hem op de PC hebt kun je de missie ook door een ander laten doen. Daar is ook een spciaal forum voor. Dat vind je hier, lees wel goed de regels even door. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik speel hem helaas op de xbox! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.