Jump to content

Big smoke


~Mario~

Recommended Posts

Oke ik hoop dat het me gaat lukken,echt een rottige missie.Maar alleen maar schieten.

Helpt dat nou wel?want vergeet niet dat smoke al kanten op rijdt.

Wat helpt wel? Big Smoke heeft een route uitgestippeld om uit het hotel te vluchten. Deze rijd hij gewoon automatisch en zal nergens tegen aan rijden. Je kunt dus gewoon achterom gaan zitten te schieten. Wat ik al eerder zei is het wel slim om de schietknop ingedrukt te houden, nu kun je gewoon schieten en richten gelijk. Alle kogels komen wel ergens op. Dus elk schot helpt :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Mario~

    35

  • Ruurd31

    14

  • DenkaanHenk

    11

  • iman

    7

Tips:

Verspil geen tijd en kogels door op de grote truck te schieten, deze gaat vanzelf kapot.

Laat geen auto ontploffen als deze naast jou staat, dan kan je veel damage oplopen.

Schiet op de gastanks van de auto en de personen die op de motoren zitten.

Focus alleen op je tegenstanders en niet waar Smoke bijvoorbeeld naar toe gaat.

Meer kan ik je niet vertellen. 'k Hoop dat je er wat aan hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

die ligt in het zuid-westen van san andreas. je kan pas daar naartoe na de missie :the green sabre de tweede eiland heet badlands of je kan het ook country side noemen. daar moet je ook zo'n tientallen missie's doen voordat je weer naar de derde eiland kan genaamd: san fierro

Link to comment
Delen op andere websites

Nee de missie is verdraaid moeilijk! Maar ik probeer zo vaak mogelijk te schieten!

Die code dat de tijd langzamer gaat helpt ook wel wat!

Als je hem op de PC hebt kun je de missie ook door een ander laten doen. Daar is ook een spciaal forum voor. Dat vind je hier, lees wel goed de regels even door.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...