Jump to content

Big smoke


~Mario~

Recommended Posts

Je bedoelt Catalina.

Nee dat word niet je vriendin.

Zei is wel verliefd op jou.

Maar jij niet op haar.

En dat zijn Catalina missies.

Dan moet je in 4 missies allemaal spullen stelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Mario~

    35

  • Ruurd31

    14

  • DenkaanHenk

    11

  • iman

    7

Ik dacht dat je ergens daar wel een vriendin kon krijgen maar die vind je in Las Venturas.

Ik weet het niet zeker maar het is een vrouw en die rijdt met een Bandito.

Op WikitiGta vind je het zeker ;) .

Giorgo.

Edit : Henk is me voor.

Bewerkt: door Giorgo
Link to comment
Delen op andere websites

oei, ik vergeet die vriendinnen helemaal...... :ch:

hm, dan moet ik eerst weer tergu naar San Fierro. Of maakt het voor de gameplay niet zoveel uit? Ik begreep dat er 1 vriendin was die een of andere kaart heeft die je nodig bent, maar verder?

Link to comment
Delen op andere websites

oei, ik vergeet die vriendinnen helemaal...... :ch:

hm, dan moet ik eerst weer tergu naar San Fierro. Of maakt het voor de gameplay niet zoveel uit? Ik begreep dat er 1 vriendin was die een of andere kaart heeft die je nodig bent, maar verder?

Zover ik weet is er geen kaart, en je kan ook alle vriendinnen daten als je de verhaallijn hebt uitgespeeld

SilverDust ;)

Link to comment
Delen op andere websites

oei, ik vergeet die vriendinnen helemaal...... :ch:

hm, dan moet ik eerst weer tergu naar San Fierro. Of maakt het voor de gameplay niet zoveel uit? Ik begreep dat er 1 vriendin was die een of andere kaart heeft die je nodig bent, maar verder?

Zover ik weet is er geen kaart, en je kan ook alle vriendinnen daten als je de verhaallijn hebt uitgespeeld

SilverDust ;)

Ik bedoel die keycard ofzo, die je nodig bent in Las Venturas.

Maar ik kijk wel ff ik Wikigta.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, Ik ben in de tussentijd al weer wat verder gekomen! en zit nu dus in san fierro.

Alleen wat is daar leuker aan dan los santos? Wat kan je er meer doen?

En waneer krijg ik nou eens een cop outfit?

Link to comment
Delen op andere websites

En waneer krijg ik nou eens een cop outfit?

Dat cop outfit kun je krijgen door 100% liefde met Barbara Schternvart te hebben. Als je dat hebt krijg je die in je kledingkast. Deze vriendin kun je pas in de woestijn ontmoeten. Dit gedeelte van San Andreas komt na San Fierro.

EDIT: Informatie Barbara Schternvart

Hallo, Ik ben in de tussentijd al weer wat verder gekomen! en zit nu dus in san fierro.

Alleen wat is daar leuker aan dan los santos? Wat kan je er meer doen?

Gefeliciteerd. :sigaar: Ik denk dat Los Santos leuker is. Je hebt daar veel meer en je kunt daar ook meer. Ik zal nog een aantal dingen die je in San Fierro speciaal kunt. Je kunt zelfs in San Fierro autorijles nemen, als je dat gedaan hebt krijg je Wang Cars tot je beschikking. Tijdens de autoschool moet je allemaal onderdelen halen. Als je Wang Cars hebt krijg je weer extra missies. Daarna kun je gaan importeren en exporteren voor extra geld.

EDIT:

Link Import Export: >>klik<<.

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

He dat is leuk! waneer kom ik big smoke weer eens tegen en de rest van de vrienden?

Ja dat is best wel leuk. Gewoon alles doen in San Andreas dat is echt het leuks, je ondekt de leuke dingen en de slechte dingen. Met behulp van deze lijst kun je chekken dat je alles wel goed gedaan hebt!

Big Smoke ontmoet je in de laatste missie End of the Line. Hierin ontmoet je hem en moet je hem zelfs vermoorden. Hij heeft jou gang verraden en daarom moet je hem vermoorden. Als je dat gedaan hebt moet je vluchten uit het pakhuis waar BS zat. Namelijk een andere schurk is hem gepeert. Jij moet die ook vermoorden.

Ryder ontmoet je in San Fierro tijdens de missie Pier 69. Hij heeft óók de gang van CJ verrraden. JIj mag Ryder extra moeilijk vermoorden. Dit doe je dus tijdens het varen.

Link to comment
Delen op andere websites

Big Smoke moet je na de Las Venturas missies vermoorden.

Ryder vermoord je in San Fierro bij de missie Pier69.

Dan moet je met een speedboot achter hem aan en Drive By,s doen.

Sweet kom je weer tegen na de Las Venturas missies.

En je gang het groots te maken.

Want de Ballas en Vagos hebben Los Santos nu in hun macht.

Veel succes. :cya:

Edit Ruurd31 was me voor.

Bewerkt: door denkaanhenk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...