Talietje Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 als ik met een vliegtuig over deze plaats vlieg * dan mikken die met nen bazoeka en komt er rap zo een rood bolletje op je kaart! zou dat een bewakersplaats zijn of wat is dat voor een plek? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Dit hoort in het San Andreas forum en waar jij overheen vliegt dat is de legerbasis oftewel area69. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 1. Wat doet dit in het Onzin Forum? 2. Dat zijn geen bazooka's . Dat zijn SAM's (correct me if I'm wrong). Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ja, als je daar over heen vliegt wordt je aangevallen door, zoals Mania zei: SAM. Ik weet niet waarom maar ik denk dat ze er iets hebben wat je niet mag zien. Daarom proberen ze mensen buiten Area 69 te houden. Reageren
Argon Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Over een leger basis mag je toch niet vliegen ik denk dat boven zo'n plaats in het echt ook sterk afweergeschut staat maar dat als er een vliegtuig ofzo over vliegt ze gewoon een ander vliegtuig er achter sturen. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Verplaatst naar Grand Theft Auto: San Andreas General. Reageren
ZOrange Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Effe toch nog een toevoeging. Omdat het naar de "echte" Area51* is gemaakt staan er rocket lanchers, "die staan er in het echt ook". Omdat er zich "Aliens en UFO's" bevinden mag je er niet bijkomen. *hehe, idd Piet-Herr. Bewerkt: 28 februari 2006 door zethe Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 In het echt heet het Area 51. Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Als je even op je bijgeleverd kaartje kijkt noemt dat gebied een "no fly zone",zoals al gezegd is is het (natuurlijk ) verboden om over een legerbasis te vliegen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.