DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Hey allemaal ik heb weer eens een paar vragen. Waar ligt de Sexshop in Las Venturas ? Ik heb de missie Key to Her Heart al gehaald. En waar ligt de strip club ? Reageren
De Huib Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 bij die missie ben je ook al in de sex shop geweest dus je zou wel moeten weten waar die was. maar nog ff voor de duidelijkheid. de sexshop licht aan de strip. miss is het zo wat makkelijker hem te vinden Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Heeft iemand mischien een screen ? Reageren
LucasV Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Eh... Ik google liever geen: "Sexshop in Las Venturas", om het te vinden. Krijg je allemaal rare pagina's. Maar hier kun je het vinden: Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Bedankt ik heb hem gevonden. En waar ligt de stripclub ? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Bedankt ik heb hem gevonden. En waar ligt de stripclub ? Ik weet het niet zeker, maar het zou bij een van de stippen op onderstaande kaart moeten zijn (Ik denk dat het de onderste is, anders de bovenste): Reageren
lordremy Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 aan the old strip daar is de stripclub Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Bedankt jongens. En ook nog bedankt voor die screens. En ik heb nog een vraag. Ik kom niet veder bij >DEZE<missie. Ik ga naar het vliegveld ik haal gewoon het vliegtuig op. Dan ga ik naar het gele vierkantje. Maar ik zie geen rood rondje in de lucht. Hoe hoog moet je dan vliegen om dat rode cirkeltje te zien in de lucht ? Ik snap die missie echt niet. Heeft iemand ook nog tips ? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Bedankt jongens.En ook nog bedankt voor die screens. En ik heb nog een vraag. Ik kom niet veder bij >DEZE<missie. Ik ga naar het vliegveld ik haal gewoon het vliegtuig op. Dan ga ik naar het gele vierkantje. Maar ik zie geen rood rondje in de lucht. Hoe hoog moet je dan vliegen om dat rode cirkeltje te zien in de lucht ? Ik snap die missie echt niet. Heeft iemand ook nog tips ? Zoals je kunt lezen in het verhaaltje op WikiGTA (zie je eigen link) zit die corona (rode cirkeltje) heel hoog in de lucht. Je moet dus zorgen dat je op tijd op die hoogte komt. Een handige tip is om goed te kijken naar de radar: - Is het icoontje een driehoekje met de punt naar boven, dan moet je nog wat hoger vliegen. - Is het icoontje een driehoekje met de punt naar beneden, dan moet je wat lager vliegen. - Is het icoontje een vierkantje, dan zit je op de goede hoogte. Let er ook op dat je de wielen van het vliegtuig inklapt, anders kom je niet zo hoog. (Klinkt misschien dom, maar ik vergat het ook vaak... :$ ) Veel succes! Reageren
lordremy Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 als het een vierkantje is zit je hoog genoeg /_\ moet je hoger \/ moet je lager Reageren
Wazuup Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Eh... Ik google liever geen: "Sexshop in Las Venturas", om het te vinden. Krijg je allemaal rare pagina's.Maar hier kun je het vinden: Ben ik nou verschikkelijk blind, of staat er geen stip of pijltje? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Eh... Ik google liever geen: "Sexshop in Las Venturas", om het te vinden. Krijg je allemaal rare pagina's. Maar hier kun je het vinden: Ben ik nou verschikkelijk blind, of staat er geen stip of pijltje? Als je goed kijkt zie je in het midden een zwart vierkantje. En ik heb nog een vraagje. Ik ben auto,s aan het tunen. Maar ik zie maar 1 icoontje waar je auto,s kan tunen. Waneer komt de tweede ? Ik bedoel natuurlijk in Las Venturas. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Alles netjes op een rijtje, ik begin met de antwoord op je vraag!! In Las Venturas heb je 1. Alleen de Transfender ten zuiden van LV. Dus in Las Venturas kun je maar 1 shop krijgen, meer kun je niet. Ik denk dat je jezelf verward met die in San Fierro. In Los Santos heb je 2 mods shops. Low Co Low Ca (ofzo) en Transfender. In San Fierro heb je ook 2. Wheel Arch Angel en Transfender. Bewerkt: 28 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 En waneer komt die laatste kleding zaak uit ? En waar ? Victim heb ik al. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Als je de missie A home in the Hills hebt gedaan. Zie mijn quote voor alle shops. Als ik me goed herriner had je dit al eens eerder gevraagt. Vergeten Wanneer gaat die winkel nou is open??Ik zet hier even alle openingen globaal op een rijtje: Binco, Pro Laps, Suburban: Gaan open na de missie: Nines and AK's Zip: Gaat open wanneer je in San Fierro komt Victim: Gaat open wanneer je in Las Venturas bent Didier Sachs Gaat open na de missie: A Home in the Hills Bewerkt: 28 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.