NandroDavids Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Kijk eens Henk, rechtstreeks uit de San Andreas F.A.Q. van Big Smoke: Wanneer gaat die winkel nou is open??Ik zet hier even alle openingen globaal op een rijtje: Binco, Pro Laps, Suburban:Gaan open na de missie: Nines and AK's Zip:Gaat open wanneer je in San Fierro komt Victim:Gaat open wanneer je in Las Venturas bent Didier SachsGaat open na de missie: A Home in the Hills Veel succes! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ja bedankt Mega leden. En ik heb nog een vraag. Ik had vandaag gedanst met Millie. In Las Venturas. Ik was klaar met dansen. Ik ging weer naar buiten. Ze liep binnen nog achter me aan. Ik was buiten en dan was Millie nog binnen. Hoe komt dat ? Reageren
iman Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 misschien wou ze niet naar buiten en wou binnen blijven. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Maar waarom ? Er was binnen niks meer te doen. je kon ook niks drinken. Reageren
iman Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 maar waarom heb je dan haar megenomen naar die bar. Reageren
gta3 Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Hey allemaal ik heb weer eens een paar vragen.Waar ligt de Sexshop in Las Venturas ? Ik heb de missie Key to Her Heart al gehaald. En waar ligt de strip club ? ik had bij die missie een dat rode ding op de kaart gedaan. kijk ff op de kaart die je er bij krijg mischien staat daar op. ik weet het niet kijk nooit op die kaart Reageren
SilverDust Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) @ Iman niet spammen je antwoorden slaan nergens op @ denkaanhenk dat is een soort bug, da daarna weer naar binnen als dat nog kan SilverDust 300ste Post Bewerkt: 2 maart 2006 door SilverDust Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.