Jump to content

Monitor met SA in de maak?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey jongens,

Ik kon hier nog niets over vinden, en dit lijkt mij een Easter egg, dus plaats ik dit hier.

Bij de ingang van het vliegveld bij de bewaker die altijd zegt dat alleen mensen met vlieg diploma erin mogen zit er in dat huisje een pc, op dat beeld staat er een soort editor naar mijn idee, waarin ze (SA?) iets maken.

post-3771-1141148494_thumb.jpg

Geplaatst:

Hmmm, dit lijkt inderdaad wel een beetje op een mod progamma. Ik denk dat het moeilijk te zeggen is dat het een EE is.. maar het is wel goed gevonden.

Ik twijfel dat het 1 is.

Geplaatst:

het is wel iets in windows XP, want je ziet boven in het scherm een blauwe titelbalk.

Geplaatst:
het is wel iets in windows XP, want je ziet boven in het scherm een blauwe titelbalk.

Ja, en benede zie je een grijse TaskBar. :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ja, en benede zie je een grijse TaskBar. :puh:

Windows Classic theme?!

Geplaatst:

Het lijkt inderdaad wel op een Interior van San Andreas, als je zo naar de inrichting kijkt...

Jammer dat er niet bij staat waar het van is, of Waar het betreffende Interior ligt...

Geplaatst:

Dit is de Windows 2000 denk ik, de grijze taakbalk en de dunnere titelbalk.

Goed gevonden is deze egg. :)

• 4 weken later...
Geplaatst:
hoe kom je in dat hokkie

dat vraag ik me ook af

Is het miss alleen op pc (aangezien de goede kwaliteit vn de foto)

...?

Geplaatst:

je kunt in dat huisje komen allen in san fiero door met een auto ernaast te staan en dan uit te stappen aan de vliegveld kant bij de garage ingang

Geplaatst:

Nee je kan in al die hokjes sterker nog in bijna elk gebouw je hoeft alleen maar een auto te laten spawnen met de passengiers deur in de muur, dan instappen en dan weer uitstappen.

Geplaatst:

aan de achterkant staat een super gt(ofzow) en als je dan hard genoeg rijd kan je er zow in komen( het kan ook aan mijn spel liggen maarja)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Tja, zou dat programma in het hokje er zomaar zijn? Ik denk het wel, maar misschien dat je er iets mee kan?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...