Cheshire Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Hey jongens, Ik kon hier nog niets over vinden, en dit lijkt mij een Easter egg, dus plaats ik dit hier. Bij de ingang van het vliegveld bij de bewaker die altijd zegt dat alleen mensen met vlieg diploma erin mogen zit er in dat huisje een pc, op dat beeld staat er een soort editor naar mijn idee, waarin ze (SA?) iets maken.
Typhoon Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Hmmm, dit lijkt inderdaad wel een beetje op een mod progamma. Ik denk dat het moeilijk te zeggen is dat het een EE is.. maar het is wel goed gevonden. Ik twijfel dat het 1 is.
schaff jr. Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 het is wel iets in windows XP, want je ziet boven in het scherm een blauwe titelbalk.
ZOrange Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 het is wel iets in windows XP, want je ziet boven in het scherm een blauwe titelbalk. Ja, en benede zie je een grijse TaskBar.
Jarno Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 het is wel iets in windows XP, want je ziet boven in het scherm een blauwe titelbalk. Ja, en benede zie je een grijse TaskBar. Windows Classic theme?!
P-Jamma Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Het lijkt inderdaad wel op een Interior van San Andreas, als je zo naar de inrichting kijkt... Jammer dat er niet bij staat waar het van is, of Waar het betreffende Interior ligt...
-Niels- Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Dit is de Windows 2000 denk ik, de grijze taakbalk en de dunnere titelbalk. Goed gevonden is deze egg.
Sergio1991 Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 hoe kom je in dat hokkie dat vraag ik me ook af Is het miss alleen op pc (aangezien de goede kwaliteit vn de foto) ...?
Daan[NL] Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 je kunt in dat huisje komen allen in san fiero door met een auto ernaast te staan en dan uit te stappen aan de vliegveld kant bij de garage ingang
peter99 Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 ik zal eens kijken of ik ergens achter kom ,miss inzomen scherp stellen
Fireman Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Nee je kan in al die hokjes sterker nog in bijna elk gebouw je hoeft alleen maar een auto te laten spawnen met de passengiers deur in de muur, dan instappen en dan weer uitstappen.
kees1991 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 ik heb er ff naar gesogt k kon t eerst niet vinden maar ik heb het tog gevonden en ff de txd's geupload. http://img164.imageshack.us/my.php?image=win1bn.gif dat is de monitor waar het om gaat. ik vint het heel feel op 3d max lijken als je het vergelijkt ziet het er erg hetzelfe uit kijk self maar wat je er van vint
jassieboy Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 aan de achterkant staat een super gt(ofzow) en als je dan hard genoeg rijd kan je er zow in komen( het kan ook aan mijn spel liggen maarja)
Easteregg Seeker Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Tja, zou dat programma in het hokje er zomaar zijn? Ik denk het wel, maar misschien dat je er iets mee kan?
Recommended Posts