wezzeltje Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 waaaaaaaaaaaaaaar vindt ik de brommer en de pizza brommer in gta sa bedank Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Naast de burgershot in Las Venturas! Ik maak ff een kaartje! -------- EDIT: Hier is het kaartje. Hij zal naast de burgershot staan, als je er op stapt zul je een challenge starten. Wacht een aantal minuten de missie gaat verloren. Nu is de brommer geheel van jou. Verder is er ook nog een niet-pizzabrommertje. Deze heet de Faggio. Je kunt hem in de omgeving van de stranden vinden. Bewerkt: 28 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
wezzeltje Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 is dat de gewoone brommer of de pizza brommer want ik zoek ze allebij alvast bedankt Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Dat is de gewone de pizzabrommer zie je heel soms rijden. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 is dat de gewoone brommer of de pizza brommer want ik zoek ze allebijalvast bedankt De pizzabromer staat geparkeert bij de stip. Deze zie je bijna (nooit) rond rijden. Als je ze toch ziet zie je ze in de buurt van een pizzazaakje. De gewone brommer zie je vaak bij stranden rondrijden. Daar kun je ze veel vinden. Ik geef enkele voorbeelden. Santa Marina Beach. Het strand achter het stadium evenement in Los Santos. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Die pizzabrommer rijdt wel eens bij de haven van Los Santos en de snelweg die daar langs gaat. Als je in het script kijkt van SA zie je dat de pizzaboy staat bij group_workers linerun, packer, taxi, cabbie, mule, bus, coach, rumpo, pony, flatbed, yankee, topfun, cement, towtruck, burrito, boxville, benson, utility, pizzaboy, trash, dft30 # POPCYCLE_GROUP_WORKERS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.