Jump to content

Forum en CMS Installatie Gids

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het is gelukt eindelijk na die uren iedereen bedankt.Edit ik heb weer een probleem jammergenoeg als hij bezig is met uploaden staat er op een moment:Er is geprobeerd een socketbewerking uittevoeren op een onbereikbare host.Dit heb ik elke keer op een moment kan iemand mij helpen?

Bewerkt: door gta-liefhebber
Geplaatst:

Hey, GTALiefhebber.

Deze waarschuwing is eigenlijk best wel vreemd, als de andere bestanden het wel goed doen. Indien dit niet het geval is, dan kunnen er een aantal redenen zijn die ik in deze post zal geven.

* Onbereikbare host

Dit is volgens mij de oorzaak, het kan zijn dat je host tijdelijk niet bereikbaar was terwijl je je forum aan het uploaden was, desalniettemin is dit ook een beetje vreemd want als het telkens op het zelfde moment gebeurd, dan zal het niet aan je host liggen. (Tenzij ze op dat tijdstip een back-up draaien, dit zorgt ook wel eens voor een kleine downtime)

* Fout in het bestand

Misschien herkend hij het bestand niet, dit zou haast geen geldige reden zijn maar het zóu kunnen. Probeer de FTP client die ik in mijn tutorial beschrijf: die zou in dit geval moeten werken.

* Verkeerde host

Er is een kleine kans dat je gewoonweg naar de verkeerde host probeerd te verbinden; ik denk niet dat dit de reden is, want dan zou je wellicht een ander soort fout krijgen.

Succes man! En vertel me of 't gelukt is, dan kan ik je helpen!

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Een vraag over:

Oke dit is gedaan, het zou in principe geen problemen moeten opleveren. Nu gaan we verder met de volgende stap, het echte installeren namelijk. Ga naar het volgende webadres, pas 't even aan aan je eigen website om misverstanden te voorkomen:

-> www.jesite.nl/pathnaarhetsysteem/

Ik heb bijv. www.koe.byethost17.com hoe kan ik dan op de pagina komen om het te install. waar kan ik dat doen, kan iemand achter www.koe.byethost17.com/ de page zetten waar ik naartoe moet, bijv. www.koe.byethost17.com/e107.php ofzo... Want ik zie een deel van me lay-out als ik www.koe.byethost17.com open, maar ik zie ook nog codes enz.

Geplaatst:

Hoi :).

Ik ben nu PHPBB aan het installeren , mr ik vul alles goed in!

En dan krijg ik deze error :

Could not connect to database.

Wat kan ik hieraan doen?

Ik weet 100% zeker dat het juiste gegevens zijn.

Geplaatst:

Wat kan ik hieraan doen?

Het kan gewoon NIET anders dat je de gegevens fout heb controleer het nog is bij je host of in phpMyAdmin. Kijk goed of je geen twee gegevens met elkaar verwisselt etc.

Geplaatst:

Wat kan ik hieraan doen?

Je hebt waarschijnlijk de database niet bij de user gevoegd. ;)

• 5 weken later...

*bump* Sorry *bump*

Ik heb een dringende vraag over die turtoail, is het niet IBP 1.3.1? ik heb nog nooit gehoord van 1.3.2 :?

en ik vind hem ook niet op de site. :?

en als het toch 1.3.2 is, moet je dan bij 1.3.1 dezelfde files chmodden?

Bewerkt: door .::FLIPKIP::.
Geplaatst:

Het zal een typefout van me zijn.. :$ Maar het zijn wel dezelfde bestanden natuurlijk, dus, je kan gewoon door hoor! En de bump maakt (wat mij betrefd) niets uit; ik heb dit topic niet gemaakt zodat hij over 2 maanden helemaal onderaan staat ;P.

Succes!

Geplaatst:

Ik hep een paar vragen

Het bestand conf_global.php -> 666 (Hernoem het bestand 'Conf_Global.php.dist' naar 'Conf_Global.php')
ik heb Invision Power Board besteld en kregen korting :) maar waar kan ik Conf_Global.php' vinden in welke map en wat is www.jetsite.nl/patch
Ik hep een paar vragen
Het bestand conf_global.php -> 666 (Hernoem het bestand 'Conf_Global.php.dist' naar 'Conf_Global.php')
ik heb Invision Power Board besteld en kregen korting :) maar waar kan ik Conf_Global.php' vinden in welke map en wat is www.jetsite.nl/patch

Dit kan je vragen aan hun helpdesk voor betalende klanten.

Bewerkt: door Ewoud

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...