.Sharingan Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Ik weet niet waar onze modem staat, (ik weet niet eens es of we er ene hebben) Kan ik achter het type komen via de computer ?! Zonder naar het Modem te kijken ? Ik heb het nodig voor MTA Server ! Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Kan je dat niet gewoon even aan je ouders vragen? Waar hij staat en wat voor één het is? Want waarschijnlijk heb je er wel één in huis . Weet natuurlijk niet welke... Reageren
Dizzee Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Tuurlijk heb je een modem, zonder zou namelijk geen internet kunnen hebben. Als je internet via de kabel hebt, zou ik bij de distributie gaan kijken want dat heb je nodig om internet te hebben dan. Dan zou de modem waarschijnlijk ergens bij je tv moeten staan. Reageren
Johan O. Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 kijk eens in je hok waar ook je stoppenkast, aardlekschakelaar gasmeter watermeter begin TV en Telefoonleiding zit of zoek bij je PC of... volg het draadje Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) 1e Post ouders weten niet ! 2e Post hebben ADSL ! 3e Post draad gaat door de grond ! Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Matiscus Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Misschien heeft hij een internet modem, dan heb je het inderdaad niet. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Misschien heeft hij een internet modem, dan heb je het inderdaad niet. Lol! maar dan werkt bij hem waarschijnlijk games Vanaf 1996 niet? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 ik zoek mijn Router/modem IP hoe kom ik erachter ! Reageren
Dizzee Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ga naar http://www.watismijnip.nl Helemaal vanboven staat je ip dan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.