.Sharingan Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 De meeste Zijn Anime ! Request andere wilde die niet Uploaden ! Reageren
Svenie Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) de 1ste vind ik mooi vanwege de kleur en de achtergrond de derde en laatste vind ik ook heel mooi de andere twee ook maar die drie in het speciaal kutgw Bewerkt: 28 februari 2006 door svenie Reageren
Matiscus Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Mooie kleuren juist wat leeg. Ik geef je een gemiddelde een 7/10. Greetz Matiscus Reageren
Achille Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ik zie kleurloze achtergronden. te dikke borders. ingedeukte renders, en achtergronden die allemaal eentonig zijn.. En de tekst suckt ook, een 5 gemiddelde.. Reageren
kadee Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 ik vind deze allemaal heel mooi maar mag ik weten met wat je brushte Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Hoe bedoel je ? Bedoel je met welke brushes ? Moet ik ze bij naam gaan noemen ? Dat weet ik niet meer hoor ! Reageren
SamShine Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Zien er best leuk uit, probeer alleen wat meer variatie erin te stoppen en wat meer fonts te downloaden! Gemiddelt een 6,8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.