Jump to content

Verhaallijn GTA 3 of LCS ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
gta3 :*D

Wat een verrasing. :schater:

On topic.

Ik vind de verhaal lijn van de de laatste 2 GTA´s erg tegenvallen dus ik kies voor GTA3.

Ik vind het trouwens wel leuk dat Claude niets zegt. :Y

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Ik vind gta3 de beste van de twee,waaromom dat gta3 een betere gameplayheeft en een beetje de misions. :Y proost :bier: groetjes syfes

Geplaatst:

ik heb zelf ook gta 3. heb hem al heel lang. maar,ik heb wel één keer liberty city stories op de psp gespeelt. maar ik kies toch voor gta3.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik vind de verhaallijn van GTA3 veel mooier,en het slaat nergens op dat ze in 1998 nog geen bruggen konden bouwen zoals de callahan bridge en de porter tunnel.Ik vind de verhaallijn van LCS minder mooi en ook minder goed in zijn de afspeeltijd passen.En missie's met mensen weg brengen vind ik trouwens leuk:Ik heb welleens gezegd dat ik de TAXI-MIssie de leukste missie uit alle GTA's ooit vind.

Geplaatst:

ik weet het nog niet maar ik

denk dat die story line van Liberty City Stories leuker is :Y

want hij kan tenminste praten

maar ik zie het nog wel maar eerst even wachten totdat hij op de

Ps2 uitkomt

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat dit niet de meest geschikte plaats is voor dit topic, hier vind je alleen gta3-lovers

Mijn mening: ik vind gta3 eentonig, en ik zal lcs kopen

Over het algemeen vind ik GTA SAN ANDREAS het beste!

Bewerkt: door Blu3ice
Geplaatst:

Ik vind de verhaal van gta3 het best want daar begint het allemaal mee en lc is gewoon in de toekomst.

Maar ik vind San Andreas Veel beter :)

• 4 weken later...
Geplaatst:
Ik kies ook de van LCS. Omdat het verhaal minder ingewikkeld in elkaar zit. De missies van GTA 3 liepen door elkaar.

Om die redenen kies ik ook voor LCS. Maar zonder GTAIII was er waarschijnlijk geen LCS :).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...