King Room Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 ik kies voor GTA 3 dat was ook de 3D Game van GTA Room Reageren
Goliat Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) gta3 Wat een verrasing. On topic. Ik vind de verhaal lijn van de de laatste 2 GTA´s erg tegenvallen dus ik kies voor GTA3. Ik vind het trouwens wel leuk dat Claude niets zegt. Bewerkt: 25 maart 2006 door Goliat Reageren
.Syfes Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ik vind gta3 de beste van de twee,waaromom dat gta3 een betere gameplayheeft en een beetje de misions. proost groetjes syfes Reageren
iman Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 ik heb zelf ook gta 3. heb hem al heel lang. maar,ik heb wel één keer liberty city stories op de psp gespeelt. maar ik kies toch voor gta3. Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Ik vind de verhaallijn van GTA3 veel mooier,en het slaat nergens op dat ze in 1998 nog geen bruggen konden bouwen zoals de callahan bridge en de porter tunnel.Ik vind de verhaallijn van LCS minder mooi en ook minder goed in zijn de afspeeltijd passen.En missie's met mensen weg brengen vind ik trouwens leuk:Ik heb welleens gezegd dat ik de TAXI-MIssie de leukste missie uit alle GTA's ooit vind. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 In vind de verhaallijn van gta3 het mooist. Reageren
nick11123 Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 ik weet het nog niet maar ik denk dat die story line van Liberty City Stories leuker is want hij kan tenminste praten maar ik zie het nog wel maar eerst even wachten totdat hij op de Ps2 uitkomt Reageren
Blu3ice Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Ik denk dat dit niet de meest geschikte plaats is voor dit topic, hier vind je alleen gta3-lovers Mijn mening: ik vind gta3 eentonig, en ik zal lcs kopen Over het algemeen vind ik GTA SAN ANDREAS het beste! Bewerkt: 29 april 2006 door Blu3ice Reageren
.Syfes Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik vind de verhaal van gta3 het best want daar begint het allemaal mee en lc is gewoon in de toekomst. Maar ik vind San Andreas Veel beter Reageren
VforV Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ik kies ook de van LCS. Omdat het verhaal minder ingewikkeld in elkaar zit. De missies van GTA 3 liepen door elkaar. Om die redenen kies ik ook voor LCS. Maar zonder GTAIII was er waarschijnlijk geen LCS . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.