Dutchy Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2006 Tijdens de eerste poging kreeg ik ook een access violation, maar dat is eenvoudig op te lossen. Je hebt gewoon een speciale codec nodig (ik ben er nog niet achter welke). Als je de "Codec Pack Advanced" HIER download, dan zou het moeten werken. Voor mij werkt het nu in ieder geval wel. Success Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2006 Bij mij zegt-ie ook aa005e7792-> acces violation, maar ik krijg foutmeldingen tot in het oneindige! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sarwish Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 wel ingewikkelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WtrPlyr Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2006 Bij mij gaat het wel met Rockstar Custom Tracks, alleen dan moet je wel originele CD's hebben. Het is wel een stuk eenvoudiger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dre Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2006 ik ken helemaal geen problemen, het werkt perfect bij mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-Win__ Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) Bij mij staat er Unanvaible of iets bij GTA en bij opgeslagen bestanden staat Bestand beschadigd??dit doet die al als ik de map zelf aanmaak:S Bewerkt: 2 juli 2006 door R-Win__ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 Neemt het eigenlijk ruimte in op je memory card? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2006 hij doet het helemaal niet!!! als ik hem heb geconverteerd hoor je op het einde: pieep!! en dan werkt t niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2006 hij doet het helemaal niet!!! als ik hem heb geconverteerd hoor je op het einde: pieep!! en dan werkt t niet meer Ja als je de PIEP hoort dan staan ze op de memory card nu nog even de de naam in GTA veranderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2006 ja ik had het gezien... ik was ff dom bezig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
daviej87 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2006 bij mij werkte het ook direct thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Ik kan hem geneens openen uit winzip.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) Nou bij mij werkt het ook niet.. Als ik Dat programma open, dan MP3 to Harddisk, en dan een mp3'tje selecteer. Dan gaat ie het doen.. maar aan het einde krijg je deze error: en dan kapt het programma ermee.. en dan heb ik een filetje van 1 kb.. iemand die mij kan helpen ? Laatmaar, ik zag deze post en dacht misschien dat dat het is .. en ja hoor, codecs gedwlnoad en twerkt ! tnx Dutchy Tijdens de eerste poging kreeg ik ook een access violation, maar dat is eenvoudig op te lossen.Je hebt gewoon een speciale codec nodig (ik ben er nog niet achter welke). Als je de "Codec Pack Advanced" HIER download, dan zou het moeten werken. Voor mij werkt het nu in ieder geval wel. Success Bewerkt: 15 november 2006 door Bassiej26 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 Ik heb dat Codecs pack gedownload maar ik snap er helemaal niets van. Hoe open ik het programma en hoe worden de files geconverteerd? Automatisch of handmatig? Veel vragen he? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mastertuner Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Ok, nu kom ik ook eens met een vraag op de proppen Als je die EAC installeert, is er geen probleem. Maar zou het kunnen met het downloaden van PC naar PSP dat er een bestand beschadigd wordt? Hiermee bedoel wanneer je er MP3 opzet, dat je PSP dan naar de botten is? Bewerkt: 19 november 2006 door -YokoZumi- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.