SamShine Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 *Bump* Ik heb alles in Liberty City Stories staan, het werkt allemaal geweldig maar ik heb een vraagje. Omdat er beperkte ruimte op mijn memorystick heb stel ik de volgende vraag: is het mogelijk om de bestanden die ik via LCS kan beluisteren ook vanuit het 'hoofdmenu' te besluisteren? Alvast bedankt . Reageren
VforV Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 is het mogelijk om de bestanden die ik via LCS kan beluisteren ook vanuit het 'hoofdmenu' te besluisteren?Bedoel je via het munu 'MUSIC'? Nee, want die muziekbestandjes worden geconverteerd naar een .gta bestand, daardoor nemen ze ook minder ruimte in beslag. Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 lol jammer dat je zoiets niet kunt doen bij de ps2 versie maar die heeft natuurlijk geen hd bij de san andreas op de xbox kan het wel op de pc heb ik ook me eigen muziek ckr wel chill Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Ik snap er ook geen reet van die Encoder. Kan iemand uitleggen welke ik moet openen? Reageren
SamShine Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Ik snap er ook geen reet van die Encoder.Kan iemand uitleggen welke ik moet openen? Je selecteert gewoon je muziek en die open je in je net aangemaakte map op je PSP. Alleen de bestandsnaam van ***.toc even omzetten naar ***.gta en klaar is kees. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Bedankt, maar kees zal nog ff doorgaan met zoeken! Zonder encoder krijg ik radicale foutmeldingen op m'n pc als ik converteer. En ik had gehoord dat het met een encoder wel goed zou moeten komen. Ik heb het programma gedownload en geinstalleerd. Het probleem is echter dat ik een hele lijst vol verschillende .exe files aantref, maar ik weet niet welke ik moet openen, en hoe het werkt. Wel bedankt voor je hulp trouwens Belangrijke EDIT: Aan iedereen die hier problemen heeft met het converteren van gedownloaden muziekbestanden. Mensen; ×××! Als EAX CD's ript doet ie dat als .WAV bestanden. Download het programma ×××. Het werkt heel eenvoudig. Nadat je het programma gedownload hebt, moet je op OPENEN klikken. Kies dan je gewenste muziekbestand uit. Klik weer op bestand, en kies nu voor: Opslaan als .WAV. Nu open je de EAX, en ga je door met deze tut. Niks Encoder; maar gewoon je g×××, of ××× opslaan als .wav Dit werkt altijd! >>> Door SummerBase: Gelieve niet over warez praten, dat is verboden in onze regels.<<< Okee, sorry hiervoor. Bewerkt: 12 mei 2007 door Apple-Mac Reageren
Nickjeh Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 HET LUKT NIET ales ik EAC open en als ik dan op het programma klik dan staat er DIT PROGRAMMA REAGEERT NIET... ik smeek jullie kan iemand me HELPEN!!! alvast bedankt >>> Door SummerBase: Je kan in het vervolg wel even je berichten normaal typen, wil je? De grote 7 is natuurlijk niet nodig in een normaal bericht, ik heb hem deze keer weer klein gemaakt. En het niet gebruiken van hoofdletters op bepaalde plaatsen is ook aan te raden. <<< Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Wil je alseblieft niet meer zo groot typen. Iedereen kan heus wel lezen wat er staat. Dat is namelijk erg irritant voor mij en andere leden. Maarja, Zoals de topic starter dus al vermeld had: 'Niet bij elk lied werkt dit programma' Veel succes verder Bewerkt: 12 mei 2007 door Apple-Mac Reageren
M4X Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 werkt het zelfde ook bij VCS In principe wel, maar of het helemaal hetzelfde is durf ik niet te zeggen. Als ik jouw was zou ik gewoon beginnen, en als je nog dingen tegenkomt die anders zijn of niet kloppen dan kan je het altijd zeggen Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) werkt het zelfde ook bij VCS kijk eens even Hier. Daar staat alles uitgelegt hoe het bij Liberty City Stories moet en/of Vice City Stories. Bewerkt: 27 juni 2007 door ASPHALT Reageren
trisix Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Hallo,er zijn al meerdere topics gemaakt hoe je je muziekfiles in GTA:LCS zet maar daar is het antwoord steeds: download Rockstar Custom track maar met dat programma kun je alleen cd's rippen dus ik ben wat aan het zoeken geweest en ik heb iets gevonden hoe je je muziekfiles in GTA:LCS zet. 1. Als je al Rockstar Costum track op je PC hebt geïnstaleerd moet je dit programma verwijderen. 2. Download EAC -Mirror1 -Mirror2 (snelste) 3. Instaleer EAC 4. Sluit je PSP aan op je computer 5. Maak een nieuwe map aan in *:/PSP/SAVEDATA genaamd ULES00151CUSTOMTRACKS (* = driveletter van PSP) 6. Open EAC, klik dan op het tabblad EAC en kies Convert MP3music to Harddisc 7. Selecteer je muziekfiles en klik op openen. 8. Selecteer nu de map waarin de files moeten gezet worden: *:\PSP\SAVEDATA\ULES00151CUSTOMTRACKS 9. Als de file geconverteerd is ga dan naar *:\PSP\SAVEDATA\ULES00151CUSTOMTRACKS en verander dan naam van **.toc naar **.gta (** is de filename) 10.Nu moet je alleen maar met je PSP in GTA:LCS naar audiooptie menu gaan en costumtracks op on zetten. Hopelijk werkt het. Als je nog vragen hebt stel ze hier of PM me. Hou er wel rekening mee dat niet ALLE files lukken: ik heb er 6 gestest en 1 ervan werkte niet. Veel plezier ermee Reageren
Heemskerk Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Misschien laat( te zien aan de datum) maar ik heb toch nog een vraag. Ik heb alleen GTA VCS op mijn psp. Kan je dan via de download van een GTA LCS savegame toch muziek in GTA VCS zetten? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Hier moet je eens kijken We hebben toch ook een VCS forum Reageren
paul007 Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Als ik GTA LCS opstart en dan bij Audio kijk, zie ik al die radio-stations. Maar bij Custom Tracks staat er: Unavailable (Weet niet hoe je het schrijft) Dus ik kan het niet eens aanklikken, moet ik dan eerst Rockstar Custom Tracks downloaden ofzo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.