MartyCeha Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 Je moet eerst wel een audio bestand met de extensie .gta erachter op je psp hebben staan. Dan moet je het ook nog eens in de goede map hebben staan Controleer alles uit de beginpost gewoon nog een keer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 Nu nog voor autos enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 Nu nog voor autos enzo Voor auto's zul je CheatDevice nodig hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hupske Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Heel erg bedankt! Ga het nu even proberen want volgens de Rockstar proggie lukte het niet... Zal wel posten of het gelukt is *edit* werkt perfect!! Bewerkt: 4 november 2007 door Hupske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 [bump] Het programma werkt niet bij mij, ik selecteer een nummer en krijg dan "Unhandled exception at 00000000 -> ACCES_VIOLATION". Oplossing van Dutchy heeft geen effect. [/bump] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burg Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2008 Ik kan wel vanaf een cd naar EAC maar niet via de harddisk waar ik andere mp3's heb staan. Wat moet ik doen? Vast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) Werkt dit ook voor vista? wamt iedere keer als ik iets probeer omtezetten krijg ik een foutmelding at 0060867d - > DIVIDE_BY_ZERO Wat is hieraan te doen? EDIT: Laatmaar, heb de oplossing van dutchy geprobeert en dat werkt EDIT2: Ik heb 1 bestandje kunne omzetten en nu doet hij niks meer, iedere keer als ik hem opstart sluit hij af. Weet iemand ook een makkelijker programmatje waarmee ik Mp3. in toc. kan veranderen. en niet EAC Bewerkt: 7 mei 2009 door Rinaldootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeathKiller Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2010 Werkt dit ook voor vista? wamt iedere keer als ik iets probeer omtezetten krijg ik een foutmelding at 0060867d - > DIVIDE_BY_ZERO Wat is hieraan te doen? EDIT: Laatmaar, heb de oplossing van dutchy geprobeert en dat werkt EDIT2: Ik heb 1 bestandje kunne omzetten en nu doet hij niks meer, iedere keer als ik hem opstart sluit hij af. Weet iemand ook een makkelijker programmatje waarmee ik Mp3. in toc. kan veranderen. en niet EAC heb hetzelfde probleem, die error, dat word gewoon naar de LCS Radio blijve luistere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rikzone Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2010 Ik heb het ook geprobeerd, met Dutchy's oplossing, tevergeefs. De error Divide_by_zero blijft... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2011 Handig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.