MrKooKie Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Hoe de hell maak ik een goeie poll? Eentje met resultaten enzo, en die ik zelf makkelijk kan aanpassen, want ik wordt een beetje hopeloos van die gratis poll scriptjes.. Reageren
Talietje Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) dat staat bovenaan als je een bericht schrijft. daar staat poll keuze toevoegen klik er dan op. ga anders is naar helpdeks, daar staat alles uitgelegd. Bewerkt: 1 maart 2006 door tallex Reageren
RonaldVC Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 dat staat bovenaan als je een bericht schrijft.daar staat poll keuze toevoegen klik er dan op. Ik denk dat MrKookie een poll bedoeld voor zijn eigen site, toch? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 dat staat bovenaan als je een bericht schrijft. daar staat poll keuze toevoegen klik er dan op. Ik denk dat MrKookie een poll bedoeld voor zijn eigen site, toch? Dat weet ik haast wel zeker. Een Megalid die niet weet hoe hij een Poll moet starten op dit Forum lijkt mij erg sterk. Reageren
Argon Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Omdat zelf te maken moet je wel goed php kunnen! En aangezien je het vraagt ga ik ervanuit van niet. Ik weet wel een goed poll script maar het is alleen een vrij oude scripting. Dit is de download url: http://www.phpfreaky.nl/scripts/script/6 Reageren
MrKooKie Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 dat staat bovenaan als je een bericht schrijft.daar staat poll keuze toevoegen klik er dan op. ga anders is naar helpdeks, daar staat alles uitgelegd. Nice, alleen ik weet best hoe je een Poll kan maken op IPB 2.1.4 Ik denk dat MrKookie een poll bedoeld voor zijn eigen site, toch? Jep. Dat weet ik haast wel zeker.Een Megalid die niet weet hoe hij een Poll moet starten op dit Forum lijkt mij erg sterk. Omdat zelf te maken moet je wel goed php kunnen! En aangezien je het vraagt ga ik ervanuit van niet. Ik weet wel een goed poll script maar het is alleen een vrij oude scripting.Dit is de download url: http://www.phpfreaky.nl/scripts/script/6 Thanks! Hier heb ik tenminste wat aan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.