KillerR Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Hallo allemaal ik wil een object in SA zetten die je downloaden kan van DEZE site maar ik heb geen flauw idee hoe dat moet PLEASE help me! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Hallo allemaal ik wil een object in SA zetten die je downloaden kan van DEZE site maar ik heb geen flauw idee hoe dat moetPLEASE help me! Dit kun je het beste in de Modding Fora vragen. Daar zijn meer mensen met verstand van dit soort zaken. Bekijk eerst eens de readme, misschien kun je er dan uitkomen. Zou een van mijn collega's dit topic kunnen verplaatsen? Reageren
Mpp Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 nou daar is een speciale flora voor gemaakt (kan een mod het verplaatsen) volgensmij moet dat met een progamma die je op gta games kan downloaden Reageren
KillerR Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Wat moet ik nou doen dan? Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Dit is zeker al de 1000x dat iemand dit vraag op dit forum. Maar dan zeg ik het nog maar eens: Gebruik sami (kan je downloaden op gtagames.nl) dit is heel makkelijk. gebruik de volgende keer de zokefunctie aub Reageren
.Levi. Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 >>> Door .Levi.: Moved naar Modding - Hulp <<< Reageren
Blastov Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Dit is zeker al de 1000x dat iemand dit vraag op dit forum.Maar dan zeg ik het nog maar eens: Gebruik sami (kan je downloaden op gtagames.nl) dit is heel makkelijk. gebruik de volgende keer de zokefunctie aub Met SAMI kun je geen objecten in sa zetten sjaak. Zie deze tutorial. Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ja maar hij bedoelt hoe je wagens,... in het spel zet. Wel dat doe je via SAMI voor de wagens. Ik gebruik het zelf Reageren
KillerR Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Waar kun je dat SAMI vinden op gtagames.nl? Reageren
Blastov Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 O sorry, aan zijn titel te zien dacht ik dat hij zelf een object in sa wilde zetten, maar hij wil dus een mod in sa zetten. Google gewoon even naar SAMI. Reageren
KillerR Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Neej ik wilde via SAMI een object in sa zetten Reageren
Wazuup Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Dat kan niet, er wordt dan namelijk iets vervangen. Als je je eigen object ingame wilt zetten gaat dat via de tutorial die blaster je al heeft gegeven. Zie deze tutorial ....aldus blaster Wazuup Reageren
KillerR Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Oow dan doe ik het wel niet want ik vind dat veel te moeilijk Reageren
Wazuup Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Tja, dan kan je jezelf ook geen modder noemen Probeer het gewoon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.