Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Rate please:

gregorian_sig.gif

Om later klachten te voorkomen: het plaatje komt van een DVD hoes, compositie/tekst en border zijn van mezelf.

Geplaatst:

Wel mooi! Alleen geen eigen creatie... Al vindt ik wallpaper of andere plaatjes als sign. ook mooi! een 7,6/10

Geplaatst:

Ik vind de lettertype erg gaaf, Mooie glans zit erop en de signature is in het geheel erg gaaf gedaan. Misschien had je nog wat dingen van de background kunnen bewerken.

Bijvoorbeeld door de background te duplicaten en dan de 2e layer ervan op overlay zetten en naar filter > blur > gaussianblur gaan. Je zult zien dat de kleuren fantasties mooi worden. Daarna maak je een nieuwe layer en die zet je op softlight/overlay. En dan brush je met wat wit op de signature, je zult zien dat je mooie lichteffecten krijgt.

In het geheel is het een nice siggie.

Geplaatst:

Mij gaat het er niet echt om dat je misschien gewoon een plaatje hebt gekopieërd, maar dat het gewoon mooi is.

Deze creatie vind ik ook best wel mooi!

De achtergrond is netjes gedaan, met dat soort van tekst op de achtergrond erbij.

De kleuren die je erin hebt gebruikt, vind ik ook redelijk bij elkaar passen, niet helemaal perfect misschien,

maar zeker niet slecht.

De plaatjes die je erin hebt, vind ik niet allemaal even duidelijk, vooral degene die links en rechts van het midden staan niet.

Dit komt misschien wel omdat ze wat kleiner zijn, maar alsnog vind ik het niet echt toppie...

De tekst vind ik er opzich wel goed bij passen. Het lettertype had misschien wat uitdagender gekunt,

dus een beetje letters die meer alle kanten opstaan, dit staat zo superrecht. ;)

Over het algemeen vind ik het toch best wel goed geslaagd!

Achtergrond: 8

Kleuren: 7.5

Render: 6.8

Effecten: 7.3

Tekst: 7

Algehele indruk: 7.8

Ik kom voor jou op een 7.5, netjes gedaan!

(Voor degene die het na gaan zitten rekenen, die zullen merken dat het eigenlijk op een 7.4 uitkomt,

maar soms speel ik nog wel eens een klein beetje met een cijfer, dat je het weet...)

Geplaatst: (bewerkt)

6/10

Sorry hij ziet er echt saai uit

>>> Door .Levi.: Heb je misschien wat tips? Lees de regels eens hoe je moet stemmen.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Hehe.. Masters of Chant :Y:cya:

>>> Door PatrickW: yup, "chapter 3" om precies te zijn..<<<

Hele mooie sig, het enige dat ik op te merken heb is dat ikzelf waarschijnlijk voor een ander lettertype had gekozen. De kleur is goed, maar ik vind de stijl van de letters niet helemaal passen bij de stijl van de afbeelding. Maargoed, smaken verschillen. Al met al zeker een mooie sig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...