Jump to content

Need For Speed Most Wanted Auto's

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb zo zitten nadenken en met patrickw overgepraat, zou het eigenlijk mogelijk zijn om die BMW M3 GTR te converteren voor SA? Zoja, alle hulp en informatie is welkom. :Y

Greetz Matiscus :bier:

• Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Matiscus

11

• SWYV

8

• ~> GizmO <~

8

• mickey

6

Geplaatst:

Ik heb even snel gegoogeld naar tools voor MW maar je vind maar weinig. Als je die auto naar 3Ds formaat krijgt met textures ben je al een heel eind.

Geplaatst:

Ja, zover was ik al. Maar ik weet niet welke file ik moet nemen. Ik heb er 3 in de map BMW M3 GTR. Eens kijken. Of 3ds me niet helpt. :)

Geplaatst:

Volgens mij heeft zo'n bestandje een .viv en een .qfs extensie. Maar ik weet niet of er een script is voor 3dsmax. Ik heb wel die politieauto uit NFS in mijn VC staan. Maar het kan ook zijn dat hij die helemaal nagemaakt heeft. Greetz Wazuup

Geplaatst:
lijke mij cool

maar wat bedoelt tnt met rare werkwijze??

waarom zouje die uit nfs mw halen? tis niet een van de logische dingen te doen

maarja ik heb makkelijk praten aangezien ik wel auto's kan maken :cab:

Geplaatst:

Hebben de auto's uit MW niet veel te veel poly's voor GTA

Aangezien de auto's in MW een belangrijke rol spelen in het spel en er dus zo mooi mogelijk uit zien.

Geplaatst: (bewerkt)

Thanks ikt meer moest ik niet weten. Een .bin file is een image file. Even open gooien met UltraISO. Ik hou jullie op de hoogte. :D

Onbekend Beeldbestandformaat. :bonk:

Even de beveiling eraf zwieren. :)

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:
Ik kan ook auto's maken...

Maar ik steek er mijn tijd niet in. :)

in de tijd dat jij uitvogelt hoe het moet, kan ik wel een auto maken maargoed

succes, zou et wel knap vinden als het je lukt

Geplaatst:

Matsicus, ik heb jou anders nog nooit een auto zien maken hoor ;)

Ik wens je veel succes, maar wie zegt dat de makers van NFS 3ds max hebben gebruikt, omdat toevallig R* het gebruikt, betekent dat nog niet dat EA games dat ook gebruik. Ook kan ik je verzekeren, dat de poly's veel te hoog zijn, als je al ziet hoed die vorm van de auto's en de Details er uit zien.

Waarom, doe je niet gewoon "Openen" en dan Op het Internet opzoeken voor een ondersteuning progamma, misschien dat je dan wat vind, og gebruik gewoon Google

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...