Matiscus Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ik heb zo zitten nadenken en met patrickw overgepraat, zou het eigenlijk mogelijk zijn om die BMW M3 GTR te converteren voor SA? Zoja, alle hulp en informatie is welkom. Greetz Matiscus Reageren
Blastov Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ik heb even snel gegoogeld naar tools voor MW maar je vind maar weinig. Als je die auto naar 3Ds formaat krijgt met textures ben je al een heel eind. Reageren
Matiscus Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ja, zover was ik al. Maar ik weet niet welke file ik moet nemen. Ik heb er 3 in de map BMW M3 GTR. Eens kijken. Of 3ds me niet helpt. Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Volgens mij heeft zo'n bestandje een .viv en een .qfs extensie. Maar ik weet niet of er een script is voor 3dsmax. Ik heb wel die politieauto uit NFS in mijn VC staan. Maar het kan ook zijn dat hij die helemaal nagemaakt heeft. Greetz Wazuup Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Leuk idee. Ik hoop dat het gaat lukken. Veel succes. Reageren
T_N_T Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 rare werkwijze, maar veel succes Reageren
kees1991 Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 lijke mij cool maar wat bedoelt tnt met rare werkwijze?? Reageren
Le MrG Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Leuk idee ! Die BMW is wel een vette auto Moet je ook de handling aanpassen dat hij 250 gaat ofzo Reageren
T_N_T Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 lijke mij cool maar wat bedoelt tnt met rare werkwijze?? waarom zouje die uit nfs mw halen? tis niet een van de logische dingen te doen maarja ik heb makkelijk praten aangezien ik wel auto's kan maken Reageren
Matiscus Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ik kan ook auto's maken... Maar ik steek er mijn tijd niet in. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Hebben de auto's uit MW niet veel te veel poly's voor GTA Aangezien de auto's in MW een belangrijke rol spelen in het spel en er dus zo mooi mogelijk uit zien. Reageren
ikt Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Welke van de 2 BMW M3 GTR's? *.bin moet je dan nog splitsen in *.dff en *.txd Reageren
Matiscus Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) Thanks ikt meer moest ik niet weten. Een .bin file is een image file. Even open gooien met UltraISO. Ik hou jullie op de hoogte. Onbekend Beeldbestandformaat. Even de beveiling eraf zwieren. Bewerkt: 2 maart 2006 door Matiscus Reageren
T_N_T Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ik kan ook auto's maken... Maar ik steek er mijn tijd niet in. in de tijd dat jij uitvogelt hoe het moet, kan ik wel een auto maken maargoed succes, zou et wel knap vinden als het je lukt Reageren
Big-Bear Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Matsicus, ik heb jou anders nog nooit een auto zien maken hoor Ik wens je veel succes, maar wie zegt dat de makers van NFS 3ds max hebben gebruikt, omdat toevallig R* het gebruikt, betekent dat nog niet dat EA games dat ook gebruik. Ook kan ik je verzekeren, dat de poly's veel te hoog zijn, als je al ziet hoed die vorm van de auto's en de Details er uit zien. Waarom, doe je niet gewoon "Openen" en dan Op het Internet opzoeken voor een ondersteuning progamma, misschien dat je dan wat vind, og gebruik gewoon Google Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.