SWYV Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 ik heb ook registreerde maar 2.0.6 753 en daar zit er GEEn need for speed inmport en export, dus had ik gezien bij 2.0.7 die het WEl heeft dus Reageren
mickey Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Het importeren is al gelukt, nu nog even samensmelten. Zo ziet het er nu uit: Zo te zien gaat het niet lukken want het model heeft 56119 poly's Bewerkt: 14 april 2006 door mickey Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Lol, en kijk maar eens 1 en al Poly's, ik denk dat hij aan een count van 5000 ongeveer komt Reageren
SWYV Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 maar ik vraag me wel af of de texture hem kan lukken om TXD kan maken? Reageren
mickey Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik denk het niet, en het samensmelten lukt me ook niet. :$ (ik werk bijna nooit met zmodeler) Hoe smelt je dingen samen in 2.0.7? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Export hem gewoon even als .3d file, en ik doe het allemaal Reageren
mickey Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Hier een 3ds file: klik En hier een z3d file: klik Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Attachen en dergelijke hoeft niet, deze wagen heeft een totaal van 51000 Poly's!! Reageren
SWYV Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 humm ik heb er een bus van zowat +10000 poly en geen problemen ermee in GTA maar die 51000 is 5x meer, eens proberen wie weet waarom is die M3 GTR van Most Wanted dan wel gelukt door iemand die al voor GTA SA geconverteerd dan? dus niet bang zijn zou ik zeggen Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 51000 poly's is geen probleem. Als de col maar lowpoly is. En dat is ook geen probleem. Kijk maar op de site van JVT (persoonlijk vind ik dit de beste GTA Car modeller). Jvt designs Hier heb je bijvoorbeeld een auto voor GTA met 86375 poly's. Gang car Dus het aantal poly's is geen probleem. Reageren
SWYV Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 wow ik heb die auto ook zonder probleem geconverteerd naar VC!!! en ie rijdt heel goed en zonder probleem in VC!!! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Misschien kan iemand de maker hiervan PM-en en dan vragen hoe hij dit in hemelsnaam heeft gedaan. Dan kunnen we misschien een vette NFS MW mod maken. Dat zou best vet kunnen zijn. Reageren
SWYV Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 ik NIET want kan moeilijk engels spreken (heb nog nooit geleerd enz... op school) dusja moet er iemand anderss dat doen mss PatrickW, want ie kan zeker goed engels want ie is dan al ook een moderator op gtaforums.com dacht ik misschien ken PatrickW die JVT team moddelers he Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 ik NIET want kan moeilijk engels spreken (heb nog nooit geleerd enz... op school) dusja moet er iemand anderss dat doen mss PatrickW, want ie kan zeker goed engels want ie is dan al ook een moderator op gtaforums.com dacht ik misschien ken PatrickW die JVT team moddelers he JVT team modellers? Jvt is 1 persoon. About me van JVT Name: Jakub Vacek Age: 16 From: Czech Republic Reageren
SWYV Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 d*mn, jij meent het? djeezes die is echt prof zeg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.