Jorge_F Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Jammer van dat logo, het hoort er eigenlijk wel op. De koplampen zijn daar in tegen mooie vooruitgang . >>> Door Matiscus: Dat voor logo staat er zo weer op.(Had layer geduplicate). Maar het achterste blijft eraf. <<< Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Ziet er strak uit man, als je die clio goed in sa krijgt dan wil ik hem wel downloaden. Keep it up. [EDIT] Ik zie dat de stoelen de sparco texture missen. Ik denk dat je die even overnieuw moet maken. Bewerkt: 10 augustus 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
DaBeast Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ik moest de 3D motor maken, dus dat heb ik ook gedaan. Een V12 . Ik weet wel niet als het een beetje op een motor lijkt . En voor dat iemand het vraagt, hij heeft 5239 polygonen . Renders: Greetz Reageren
Blastov Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Die is echt uber oentah geil. Ook vette bak matiscus, krijg je daar ook textures op ? Reageren
DaBeast Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Mijn amplifier (versterker) is af, nu de rest nog . Voor de geintereseerden, dit is het originele: Greetz Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Damn dat is gedetaillleerd man goed gekeken naar het orgineel. Jij bent volgens mij op dreef met je shit Keep it up! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.