Mazzeltje Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Zoek eens goed op WikiGTA. Daar staat veel informatie. http://nl.wikigta.org/index.php/NRG_500_%2..._San_Andreas%29 Je kunt hem vinden in San Fiero in de Haven. Heel dicht bij de boot voor import/Export. Reageren
Typhoon Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 De NRG-500 staat op de Easter Basin haven, in zo'n schip aanleg plaats. En op nog een paar plaatsen kijk in het kaartje. Op wikigta staat jammer genoeg niet precies waar, maar op dit kaartje staan ze. Nu moet je ze wel vinden kunnen. Succes. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ik heb ook nog een paar plaatjes waar precies die NRG-500 in San Fierro staan. In San Fierro kun je er 2 vinden. Zoals mijn voorgangers ook al zeiden, kun je in de haven ook 1 pakken (bovenste stip). Als je daarop start kun je een soort missie doen (ook wel Challenge genoemd). Laat deze doen valen, nu kun je er in rondrijden. Verder vind je er ook nog 1 op het vliegveld van San Fierro, deze staat in een loods of net buiten de loods (onderste stip). Verder kun je er ook nog 1 in de Los Santos garage vinden. Op je PC zal op de 2e etage van het gebouw een NRG-500 staan. Ook op de allerhoogste/bovenste etage staat nog een NRG-500. Je kunt er ook een Micro-MP5 vinden. Bij de stip moet je de de garage inrijden, verder is er meteen links als je de loods binnenrijd ook een Hidden-tag te vinden. Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 IJe kunt er ook een Micro-MP5 vinden. Een Mirco-Uzi bedoel je toch ruurd? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 IJe kunt er ook een Micro-MP5 vinden. Een Mirco-Uzi bedoel je toch ruurd? Dat heet in San Andreas Micro-MP5. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Nee hoor. Zo'n wapen heet Micro-MP5. Op WiKiGTA heet hij ook zo, je moet dan kijken bij Machine Pistols. Machine Pistols @ WiKiGTA. Zie je het? Ontopic: Verder weet ik nog een plekje waar je de NRG-500 kan vinden. Ik weet niet of het je al vertelt is maar deze kun je niet tegenkomen op straat. Verder als je alle onderdelen van de bike-school op goud hebt staat er een ook een NRG-500 voor de ingang van de school. Deze school vind je in Las Venturas onder het Stadium Evenement (School is op de radar met een rode S aangegeven). Bewerkt: 1 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Dan staat er een fout denk ik op WIKIGTA.NL, Dit is een uzi een MPG word ook in SA gebruikt het is de De SMG de Uzi is een MINI-SMG dit is een MP5 dit is een UZI GR. Glenn. Bewerkt: 1 maart 2006 door zethe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.