Jump to content

Signature


GTA-Sheep

Recommended Posts

Ik zou graag iedereen nog even willen wijzen op het feit dat signatures maximaal 500 x 150 pixels groot mogen zijn en niet meer dan 100 kB. Er staan steeds vaker signatures met daaronder of daarboven nog 1 of meerdere userbars, en dat kan dus gewoon niet. 150 sig + 19 userbar = 169 en dat is te groot. De combinatie mag nooit hoger worden dan 150 pixels.

Vriendelijk doch dringend verzoek ik iedereen daar (opnieuw) rekening mee te houden.

Ja, die 150 hoog geldt voor het grafische deel. Je mag er inderdaad best nog wel een regeltje tekst onder zetten. Let wel: in een normaal lettertype en in het redelijke......

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    7

  • Talietje

    7

  • GTA-Sheep

    6

  • RonaldVC

    4

IK had dat inderdaad een poosje terug nog gevraagd..

Het gaat dus voor alle duidelijkheid puur en alleen om de afbeelding he, als de totale afbeelding 150 pixels hoog is, is het nog wel toegestaan een link ofzo eronder te plakken.. Zoals ik heb, en GTA-Sheep ook trouwens :D

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

@Ronald:

Een stukje tekst onder je signature terwijl je signature al de maximale size heeft is geen probleem. Zolang het maar geen stukjes tekst worden die boven de maximale hoogte van een signature gaat, want dat zie ik ook weleens. Het kan wel geen afbeelding zijn, maar stukken tekst die hoger zijn dan een handtekening hebben wij liever niet. Het moet niet te absurd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het klopt wat hier word verteld.

Ik zie ook nog regelmatig personen met een te grote Signature.

Ik zou het zelf ook fijn vinden als leden dit lezen even een Signature willen nakijken en eventueel veranderen.

Want als wij het zien loop je kans op een Warn en word je Signature verwijderd.

En dan is er ook nog een kans dat je hem kwijt bent omdat je hem niet op je Computer had opgeslagen.

Bedankt voor de medewerking. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ideaal, nieuwe topics per bericht, blijft het overzichtelijk. :)

Ik zal me er voortaan wel aan proberen te houden, en geen belachelijk grote plaatjes meer maken met GTAGAMES.NL!!! ofzo. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ja bij mij gebeurt dit soms.

Maar dan let ik er gewoon niet op, overlaast had ik een Userbar van Lost onder mijn handtekening gezet maar iemand had me erop gewezen en ik heb hem direct weggehaald.

Dus ik doe dit echt niet opzettelijk, maar ik ga erop letten.

Over die tekst, lol hopen tekst hoger dan 500 pixels dat is erg lastig om een pagina te lezen ook.

Zou het niet kunnen als de Avater dat je een soort Script maakt dat je maar een bepaalde grootte mag ?

Met de Avaters kan je ook niet groter dan 64x64 gaat dit bij de Signatures ook niet ?

Link to comment
Delen op andere websites

Over die tekst, lol hopen tekst hoger dan 500 pixels dat is erg lastig om een pagina te lezen ook.

Zou het niet kunnen als de Avater dat je een soort Script maakt dat je maar een bepaalde grootte mag ?

Met de Avaters kan je ook niet groter dan 64x64 gaat dit bij de Signatures ook niet ?

Dat zou inderdaad handig zijn :). De vraag is of het mogelijk is (waarschinlijk wel aangezien het met de avas ook zo is).

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt het uit of je nou een grote spoiler doet (zie mijn sig), of daar een Userbar plaatst?

Dan was ik dus fout. Fout = Changed

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Maakt het uit of je nou een grote spoiler doet (zie mijn sig), of daar een Userbar plaatst?

Stel dat je een signature hebt met als grootte 500 x 150. Dan verwachten wij het liefst dat je acceptabele regeltjes onder je signature doet, zo'n 1 á 2 regels met een normaal lettertype. Een userbanner is dan wel oke, maar meer dan dat ook weer niet.

Wat jij nu hebt Ruurd31 is dan ook het maximum eigenlijk.

Ik zal even een voorbeeld geven wat goed en niet goed is.

Goed:

gmod5cv.png

Hey iedereen klik hier!

Fout:

gmod5cv.png

Hey iedereen klik hier!

Fout:

gmod5cv.png

Gta San Andreas

Gta Vice City

Gta 3

Gta 2

En nog veel meer coole games heb ik!!!

---------------------------

Kortom houd het een beetje reeël met de size van je handtekening, 1 á 2 regeltjes met een normaal lettertype is wel oké.

>>> Door Mazzeltje: Ik klik wel 1000 keer op die tekst maar er gebeurt helemaal niks. :cab: <<<

>>> Door .Levi.: Niet te serieus nemen he Mazzeltje! :schater::puh: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik weet niet zo goed, maar ik wou graag een openbare klacht indienen. Het was me opgevallen, dat veel leden avatars van elkaar stelen. Zo zie ik nu 3 mensen met dezelfde avatar lopen. Dizzee, heeft een avatar met een soort duiveltje met een slagersmes in de hand. Nu zie ik nog 2 andere leden daarmee 'lopen'. Elke keer als iemand die die avatar post, denk ik dat het Dizzee is. Dat is dust best verwarrend, ik wou graag zeggen dat ik me er best aan erger. Nu denk ik dat Dizzee post terwijl hij het helemaal niet is. Ik noem geen namen, maar het is wel vervelend.

De bedoelde avatar: av-12279.gif

@Levi: Dit is geen standaart avatar. Deze heeft Dizzee zelf gemaakt, dus je kunt hem niet uit de avatar gallery halen.

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Ja,dat heb ik ook gemerkt.Als hij hem zelfgemaakt heeft moeten ze hem onmiddelijk weghalen tenzij ze toestemming hebben van Dizzee.Ik denk telkens ook dat het Dizzee is die Post en dat is vrij irritant..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat 'duiveltje' is Magere Hein, die symbolisch de dood uitbeeld. Hij draagt geen slagersmes maar een zeis. Een zeis is een landbouwwerktuig uit vroeger tijden die de boeren gebruikten om het gras mee te maaien. Magere Hein, zo gaat het verhaal, is altijd op zoek naar mensen wiens tijd erop zit en snijdt dan met zijn zeis de levensdraad door. Die persoon sterft dan vervolgens. Maar dit natuurlijk geheel off-topic :D.

Laten we voor de gestolen avatar even de reactie van de eigenaar zelf afwachen. De discussie wie hem eerder had: Dizzee of een ander is in dit geval makkelijk omdat we Dizzee allemaal goed kennen, maar zou in andere gevallen best wel eens moeilijk kunnen liggen overigens. Zijn die dingen niet te "beveiligen" met een watermerk ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...