Jump to content

Signature


GTA-Sheep

Recommended Posts

Ik keek eens rond in het LCS-forum en klinkte op dit topic waar denkaanhenk een vraag had. Ik dacht ook eerst dat het Dizzee was. henk heeft ook nog eens de sig van plippop (?).

@GTA-Schaap: Jij weer met je geschiedenis dingen :D

Zo leer je tenminste nog iets bij ;).

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    7

  • Talietje

    7

  • GTA-Sheep

    6

  • RonaldVC

    4

Ik heb het ook gemerkt, dat er avatars gejat worden.

Ik vind dat niet geheel op zijn plaats, tenzij er gevraagd is aan de maker van het desbetreffende avatar.

Ook heb ik opgemerkt dat er signatures gejat worden van elkaar, zonder dat er gevraagd word aan de maker ervan of dat ook wel mag.

Het is inderdaad ook zeer verwarrend als er meerdere leden dezelfde avatars of signatures hebben.

Bij mij is dat ook gebeurd zonder te vragen (net mijn onderste userbar), maar dat is inmiddels door het desbetreffende persoon weggehaald, en dan maak ik er ook geen probleem meer van.

@GTA-Schaap: Jij weer met je geschiedenis dingen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ben ik weer na 3 dagen afwezigheid. Wel leuk om te horen dat er zo een commotie wordt gemaakt rond mijn avatar. :D

Ik heb er iig geen probleem mee dat hij overgenomen wordt, aangezien ik hem zelf niet gemaakt heb en hem ook ergens gevonden heb (weet niet meer waar). Maar ik kan er inkomen dat het best verwarrend is.

Van mij mogen andere leden hem dus gerust gebruiken, maar om verwarring te voorkomen lijkt het mij dus best dat ik de enigste ben die hem draag. Ik wordt er wel niet boos om wanneer anderen hem dragen, omdat ik er ook geen recht op heb. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil even iets melden hier.

Ik weet dat het niet precies de beste plek is maar het gaat hier een beetje over dit onderwerp.

Vandaag zag ik een lid met deze avatar.

Green-haze.gif

En toen zag ik dat deze 80×80 pixels was.

Later zag ik dat dit een standaard avatar uit een gallerij was.

Dus mijn vraag/opmerking

De maximale size van een avatar is 64×64, waarom zitten in de basis gallerij dan avatars van een groter formaat?

Mvg,

GizmO ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil even iets melden hier.

Ik weet dat het niet precies de beste plek is maar het gaat hier een beetje over dit onderwerp.

Vandaag zag ik een lid met deze avatar.

Green-haze.gif

En toen zag ik dat deze 80×80 pixels was.

Later zag ik dat dit een standaard avatar uit een gallerij was.

Dus mijn vraag/opmerking

De maximale size van een avatar is 64×64, waarom zitten in de basis gallerij dan avatars van een groter formaat?

Mvg,

GizmO ^_^

Nou, ik denk dat ik weet waarom, mar weet het niet zeker.

Ja de maximum formaat om een avatar te uploaden is 64x64.

In de avatar gallery zijn ze weer 80x80.

Maar ik denk dat ze het zo hebben ingesteld, vanwege het feit dat als iedereen avatars van 80x80 gaat uploaden dat het ook erg veel bandbreedte kost en ook aardig veel aan opslagruimte op deze server.

Vooral als 100en leden dat gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik denk dat ik weet waarom, mar weet het niet zeker.

Ja de maximum formaat om een avatar te uploaden is 64x64.

In de avatar gallery zijn ze weer 80x80.

Maar ik denk dat ze het zo hebben ingesteld, vanwege het feit dat als iedereen avatars van 80x80 gaat uploaden dat het ook erg veel bandbreedte kost en ook aardig veel aan opslagruimte op deze server.

Vooral als 100en leden dat gaan doen.

Als dat het probleem is waarom laten ze dan geen avatars vanaf externe plaatsen toe?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er dan ook een aantal mensen een plaatje uploaden op bijvoorbeeld een schadelijke site met allemaal rommel erop, dat er dan schade aangebracht kan worden op dit forum.

Maar dat vind ik wel krom, want bij signatures moet je ook eerst je signature uploaden en daarna de link plaatsen.

Ik weet verder niet waarom die functie uitgeschakeld staat.

Misschien een idee om die functie toch aan te zetten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nergens gezegt dat het een probleem is.

Het viel me op en ik vroeg me af waarom.

Oh nee nee nee, ik reageerde niet op jou hoor.

Ik wou me reactie gewoon kwijt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...