ikt Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 1024 en 1000 zit erg dicht bij elkaar in de buurt, dus geen probleem.(Alleen we gaan wel een beetje offtopic ) Maakt wel veel verschil uit bij grote bestanden Ontopic: als je Sig maar ongeveer 5 KB te groot is mag dat dan wel? Ik heb een hele mooie op mijn PC staan... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Ontopic: als je Sig maar ongeveer 5 KB te groot is mag dat dan wel? Ik heb een hele mooie op mijn PC staan... Nee, dat mag helaas ook niet. Gewoon alles wat boven de 100kb zit, mag gewoon niet! Zelfs al is je Sig 100,0001kb, dan mag het ook niet. Het is dus niet een richtlijn van ongeveer, maar het is echt de grens. Anders gaat iedereen het doet, die bijvoorbeeld een Sig net boven 100kb uitkomt... Maar PB die Sig maar even naar mij, misschien kan ik het bestandje voor je verkleinen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Ik moet nog ff wat veranderen en ik heb het *.bmp-bestandje naar een *.jpeg omgezet Makkie... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 ik wil een nieuwe sig maken op photoshop, maar daar kan je toch niet kiezen hoeveel kb of b? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Dan open je hem met photoshop. (wel de klare versie) . Dan moet je hem opslaan als... en jpg/jpeg kiezen. De kwaliteit is iets slechter maar hij is wel lekker kleiner Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 wat mag de maximale grootte voor een avatar zijn? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 Lees de regels van dit forum even door voor deze info. Je avatar mag maximaal 15 Kb zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 Dat staat in de forumregels. 64 bij 64 dus en met een maximum van 15 kb. Overigens past het "systeem" de meeste avatars automatisch aan aan deze maten, dus meestal ontstaan hierbij geen problemen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 omdat ik al iemand zijn avatar gezien heb , dat 80maal 80 pix. is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 Ja, dat is die van -Niels-. die heeft de enige uitzondering van het forum Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 Er zijn een aantal mensen op dit met zo'n avatar. Die zitten in de standaard Invision powerboard avatar gallery. Je kan alleen maar avatars van 40×40 uploaden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfragger Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 hmm vreemd hoor ik upload een avatar van 80*80 en dat kan gewoon (wordt automatische verkliende naar 64x64) dus ik hoef allen maar de kb in gaten the houden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 Rechtermuisknop ---> Eigenschappen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 Ehh Wazuup, ik weet dat je het goed bedoelt maar volgensmij vroeg Killerfragger niets! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 maar hoe zet je eigenlijk zo,n plaatje in je hantekening Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts