Jump to content

Signature


GTA-Sheep

Recommended Posts

maar hoe kom je daar ik weet waar ik moet zijn maar met dat klik gedoe zie ik nergens staan

Wat bedoel je nou met dat "klik"gedoe? Ik snap niet precies wat je wilt...

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    7

  • Talietje

    7

  • GTA-Sheep

    6

  • RonaldVC

    4

ik weet wel waar je de plaatjes vandaan kan halen maar dan krijg je ze gewoon ik wil ze met dat klik maar dan is de code toch anders

Bewerkt: door zonnet
Link to comment
Delen op andere websites

Je neemt een plaatje en load die via www.imageshack.us op naar internet. De link die je dan krijgt kopieer je vervolgens. Als je boven je bericht op het internetbolletje klikt krijg je een venstertje waar je die link in kan zetten. Als je dat hebt gedaan kun je er een naam aan toekennen. Die kan alleen KLIK zijn, maar kan ook een hele zin zijn zoals Klik hier voor de nieuwste signature van RonaldVC of iets compleets anders ===>....<===. Je kan ook rechtstreeks een afbeelding invoegen, maar die wordt dan direct zichtbaar. Dat doe je beneden bij bijlagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehh Wazuup, ik weet dat je het goed bedoelt maar volgensmij vroeg Killerfragger niets!

Ik heb blijkbaar in het verkeerde topic gepost. De vraag was namelijk hoe je kon zien hoe groot een plaatje was :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je op dit forum?

Dan doe je gewoon rechtermuisknop op een plaatje of sig, dan druk je op eigenschappen en dan zie je: breedte en hoogte, met daar achter het aantal pixels.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...