Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Als ik gta SA speel hoor ik wel geluiden maar geen geluid van de telefoon en stemmen tijdens missie`s.

Weet iemand misschien wat ik fout doe of hoe ik dit kan fixen.

Alvast bedankt

Geplaatst:

Misschien is er iets mis met je geluid ofzo.

Je kunt dat testen door naar Start ---> Uitvoeren te gaan en dan 'dxdiag' in te typen.

Dan klik je op het tabblad geluid, daar kun je volgens mij een testje met je geluid doen.

Als dat allemaal correct werkt, staat er bij de opties van San Andreas misschien iets fout bij de Audio Settings.

Kijk daar dan even goed naar, en verander wat dingen waarvan je denk dat het het probleem op kan lossen.

Als het daar niet aan ligt, zit er misschien een fout (bug) in het spel.

Je kunt natuurlijk ook altijd je spel een keertje opnieuw installeren als je dat nog niet hebt gedaan.

Ook kun je kijken of er op je dvd van San Andreas misschien een krasje zit.

Als dat zo is, dan ligt het waarschijnlijk wel daaraan, en dat is alleen maar op te lossen om San Andreas opnieuw te kopen...

In ieder geval veel succes, en probeer de tips maar eens, ik hoop dat het werkt! ;)

Geplaatst:

Check ook eens of alles goed zit aangesloten.

Als je het niet goed hebt aangesloten kan er niet zoveel informatie worden doorgestuurd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...