Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat fimpje vind ik echt mooi gemaakt!

Alleen dat wietplantje vind ik niet zo mooi :sst:

Verder heel mooi gemaakt, en Dre staat er mooi op :puh:

8/10

Geplaatst: (bewerkt)

Op het eerste gezicht vind ik het een goede Sig, lekker rustig, maar toch ook weet niet door het onderwerp.

De achtergrond, tsja, wat is daar over te zeggen, het is natuurlijk gewoon zwart, maar het past er opzich redelijk goed bij.

De kleuren passen bij elkaar, als je kijkt naar de tekst en de border, die allebei groen zijn.

Ik vind de render ook heel goed, hij ziet er goed en duidelijk uit (ik wou bijna zeggen dat hij er goed verzorgd uitziet ;))!

Het effect dat je erin hebt zitten is erg mooi, dan heb ik het natuurlijk over het filmpje, heel goed gedaan!

De tekst vind ik eigenlijk een beetje simpel, te simpel, misschien had een Graffitti lettertype er beter bij gepast ofzo?

Achtergrond: 7.8

Kleuren: 8

Render: 8.5

Effecten: 9

Tekst: 7

Algehele indruk: 8

Heel mooie Sig, je krijgt van mij een 8.1 voor je werkje! ;)

KUTGW!

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Bedankt voor de comments :)

Het is geen tekst, het is samen met het "Blaadje" een stukje van de Cover van Chronic 2001 ;)

Nu je het zegt ben ik idd de tekst vergeten, maar dan wordt hij waarschijnlijk té druk.

Geplaatst:

Woow

Slimm hij is ''smokin' hot'' :puh:

Echt vet gedaan met dat filmpje van How We Do erin, en jah tis gewoon een echte Dr. Dre sig , past zo bij de cover The Chronic.. :Y

Een 10.. :klap:

Geplaatst:

Relaxte sig Slim! Vooral met dat filmpje (Uit ''How We Do'' toch?) Hij ziet er mooi rustig uit, een 9/10

Geplaatst:

_O_ Mijn God Slimm! _O_

Ik vind 'm egt mooi! Natuurlijk door de "animatie" erin, Maar ook omdat het de typische "Chronic" Stijl is...

Ik geef hem zeker een 9.5, van de 10...

Dat de tekst er niet bij staat, vind ik niet eens storend, anders word het misschien inderdaad te druk, en aangezien de Cover van The Chronic ook niet egt "vol" staat, past het er prima bij!

Geplaatst:

Wiet is alleen voor NL!!!

Maar goed dat maakt niet veel uit.

2001? die Album of die liedje Forget About Dre?

Maar goed wel mooi 7.9/10

Geplaatst: (bewerkt)

Gaaf man, heel leuk gedaan. :Y

Dat filmpje doet me denken aan het old school nummer "Keep Your Heads Ringin" ofzo van de film Friday..

Ik vind alleen dat 2001 niet zo denderend..

Rate 8,5/10.

Bewerkt: door RonaldVC

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...