Yohan Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Ik weet niet of dit haalbaar is maar is het mischien een idee om The Hive te maken? Reageren
Blastov Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Het hoeft niet perse MTA te zijn, mta zit veel te ingewikkeld in elkaar. Je kunt beter LC:MP gebruiken, deze is makkelijk aan te passen. En het LC team heeft toestemming gekregen om hem te gebruiken, dus dan zal hij het ook wel mogen denk ik Reageren
(b)rambo Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 heej bedankt voor de tip om lc mp te gebruiken. is inderdaad een stuk makkelijker. groeten bram Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Als ik jou was zou ik je eerst richten om een ''stable'' mod te maken. Zodat het later makkelijker is om hem in een MP mod te krijgen. Anders heeft het niet veel zin om een onafgemaakte mod online te zetten Reageren
(b)rambo Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 we maken ook eerst een stable mod en daarna pas online groeten bram Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.