Darkapple Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Rate mijn eerste sig. Heb photoshop net ben benieuwd wat jullie ervan vinde( de naam is darkapple omda ik pb heb verstuurd voor andere naam) ik zal zeker nog aan eraan werken bedankt voor het commentaar weet ik ook waar ik op moet letten. Mijn 2e net aan gewerkt Rate allebei. Bewerkt: 1 maart 2006 door appietjuh Reageren
Typhoon Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ik vindt hem mooi! Vooral de border, voor de rest vindt ik dat je het goed hebt gedaan voor je eerste keer. Alleen de tekst is echt niet mooi, die moet je veranderen. Reageren
Dizcid Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 is vind hem best goed voor eerste maar ik zou wel een andere lettertype nemen want je tekst is niet echt goed te lezen 7/10 Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Je eerste Sig? Dan ziet het er zeker netjes uit, ik zal er wel rekening mee houden dat je een beginner bent. Je wil niet weten hoe mijn eerste Sig eruit zag... Maar nu dan even je Sig raten. Een mooie achtergrond, echt heel netjes gedaan, dat ziet er goed uit! De kleuren van het plaatje (render) en de achtergrond passen heel goed bij elkaar, dat hoort wel bij een Sig. Je render vind ik dan weer niet zo heel erg mooi. Volgens mij heb je hem op Overlay gezet, en misschien een keer geduplicate. Het past niet echt mooi bij de Sig, je had hem beter op Normal kunnen zetten, en dan desnoods de Opacity een klein beetje lager (de opacity staat rechtsonder in je 'Layer Panel'). De tekst is ook één van de twee dingen, samen met de render, die ik niet zo super vind. Het is niet goed leesbaar, en de kleuren passen totaal niet bij de andere kleuren die je in je Sig hebt verwerkt. Je had je tekst ook gewoon in het wit kunnen plaatsen, ik denk dat dat toch een stukje mooier geweest zou zijn. Over het algemeen is dit voor een eerste Sig absoluut niet slecht, hieronder zie je mijn beoordelingen in cijfers (in de cijfers heb ik er rekening mee gehouden dat je een beginner bent, dus als andere mensen zeggen: "Wat geeft hij hoge cijfers aan die beginner!", dan weet je waardoor het komt) _______________________________________________________________ Achtergrond: 8.3 Kleuren: 8 Render: 6.8 Effecten: 7.5 Tekst: 6.5 Algehele indruk: 7.5 Ik kom voor jou op een 7.4, maar de beginnersbonus ( ) tilt het naar een 7.9 Blijf doorgaan met Sigs maken en Tutorials volgen, dan wordt je steeds beter! Keep up the good work, oftewel, KUTGW! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ik vind ze erg goed gelukt voor je eerste Sig's! Alleen de text is moeilijk leesbaar, die zou ik iets lichter maken, maar verder zijn ze echt vet! 9/10 voor de 1e, 8.5 voor de 2e Reageren
Achille Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ik vind ze niet echt mooi.. Je moet goed kijken wat het is.. Tekst moeilijk te lezen.. Lelijke border.. Renders niet goed zichtbaar.. Een 5 omdat je beginner bent. Reageren
Darkapple Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Hier mn allernieuwste Sig Rate aub Reageren
Goliat Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ze zijn opzich wel mooi, maar je moet echt wat aan die renders gaan doen!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.