Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Deze is heel mooi! Slimm heeft vandaag ook 1 van Dr Dre gepost maar ik vindt dat deze toch heel wat mooier is!

Ik zie er niks fouts aan! Een perfecte sig! ;)

Ik zie geen min punten dus van mij krijg je een 10/10

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Kijk eens aan, alweer de tweede Dr Dre Sig die ik vandaag rate! ;)

Ik zal hem niet vergelijken met die van Slimm, maar gewoon beoordelen, dat lijkt me wel zo eerlijk.

Laten we dus maar beginnen. :Y

De achtergrond vind ik íets te druk voor het plaatje dat erbij zit, maar opzich staat het toch ook wel weer grappig.

De kleuren van de achtergrond van je Sig en de render passen heel goed bij elkaar, maar dat groene blaadje wiet heeft dan opeens weer een heel andere kleur dan de rest van de Sig,

en dat vind ik er dus niet echt heel goed bij passen.

De render zelf ziet er mooi uit, niet wazig of lelijk, nee, gewoon mooi, en zoals gezegd past het goed bij de achtergrond.

De tekst vind ik niet zo heel erg mooi. Probeer eens wat anders dan Overlay of Soft Light,

laat hem gewoon eens op Normal staan, en speel wat met de Blending Options van de tekst.

Over het algemeen een goede Sig, die op een paar kleine puntjes ietsje verbeterd kan worden.

Achtergrond: 7

Kleuren: 7

Render: 8

Effecten: 7.8

Tekst: 7.3

Algehele indruk: 7

Je krijgt van mij voor deze Sig een 7.5[/font].

(Kijk maar in de spoiler, flauw hè? :bonk: )

Geplaatst:
Kijk eens aan, alweer de tweede Dr Dre Sig die ik vandaag rate! ;)

Ik zal hem niet vergelijken met die van Slimm, maar gewoon beoordelen, dat lijkt me wel zo eerlijk.

Laten we dus maar beginnen. :Y

De achtergrond vind ik íets te druk voor het plaatje dat erbij zit, maar opzich staat het toch ook wel weer grappig.

De kleuren van de achtergrond van je Sig en de render passen heel goed bij elkaar, maar dat groene blaadje wiet heeft dan opeens weer een heel andere kleur dan de rest van de Sig,

en dat vind ik er dus niet echt heel goed bij passen.

De render zelf ziet er mooi uit, niet wazig of lelijk, nee, gewoon mooi, en zoals gezegd past het goed bij de achtergrond.

De tekst vind ik niet zo heel erg mooi. Probeer eens wat anders dan Overlay of Soft Light,

laat hem gewoon eens op Normal staan, en speel wat met de Blending Options van de tekst.

Over het algemeen een goede Sig, die op een paar kleine puntjes ietsje verbeterd kan worden.

Achtergrond: 7

Kleuren: 7

Render: 8

Effecten: 7.8

Tekst: 7.3

Algehele indruk: 7

Je krijgt van mij voor deze Sig een 7.5[/font].

(Kijk maar in de spoiler, flauw hè? :bonk: )

Dankej voor de uitgebreidde rating en tips

maar over de tekst

ik heb helemaal nix van text op overlay of soft light staan hij staat gwn normaal enigste wat op overlay staat is de wietplant echt waar[/font]

Ja, ik zie het nu pas, je ziet de achtergrond er inderdaad niet doorheen, dus staat hij niet op Overlay.

Maar doordat de kleuren hetzelfde waren had ik getypt dat hij op Overlay stond.

Dus, mijn excuses hiervoor!

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Ik vind het zeer net.

Maar ik vind zulke brushes niet echt bij zo een render passen en zeker niet bij een Weedplant.

Neem de sig van Slimm die is rustig en dat Weedblad past maar jij gebruikt meer Grunge/Abstract brushes en dan dat blaadje op Overlay :N je kan beter hoor Mpp.

Dan viond ik je sig van The Game veel mooier.

Probeer gewoon bij zulke dingen het simpel te houden net zoals Slimm.

Als je Animesigs gaat uitwerken neem dan zulke brushes of bij een nette auto maar echt niet ij dit.

Mijn cijfer voor deze Art is slecht een 7, je kan beter Mpp. Houden zo !

Veel mooier dan Slimm!!

10/10 Wat Typhoon al zegt ik zie geen fouten

Bewerkt: door AmsterdamBoy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...