Jump to content

BACKUP WANT ALLES LOOPT IN DE SOEP

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb geprobeert mijn gta te backuppen maar het lukt me maar niet ik heb een backup op me bureablad ik weet alleen waar ik hem moet zetten door een envander gebouw dat ik erin heb gezet loopt me spel vast

WIE KAN ME FF HELPEN

alvast bedankt

WESLEY

Geplaatst: (bewerkt)

Um snap het effe niet hoor.

Eerst zeg je dat je geen Back up kan maken en dan zeg je dat er 1 op je bureaublad staat.

Maar als je wel een back up hebt en je wilt dat je spel terug werkt moet je de huidige files vervangen door de gebackuperde files.

Dan zal het gebouw weg zijn en kan je terug spelen als alles goed gaat.

kan je soms een keer een punt of zo zetten in je teksten, dan kunnen we het makkelijker lezen.

Bewerkt: door zethe
Geplaatst:

Hoe back-up jij hem? Je moet de orginele SA eigenlijk gewoon kopieren en dan ergens plakken.. wat heb jij gedaan? Ik snap je niet helemaal..

Geplaatst:
ik heb geprobeert mijn gta te backuppen, maar het lukt me maar niet. ik heb een backup op me bureablad. ik weet alleen waar ik hem moet zetten, door een envander gebouw dat ik erin heb gezet. loopt me spel vast

Er staat eigenlijk, dat hij zijn spel wou back-uppen en die backup staat op zijn bureau blad. Hij weet niet waar hij hem nu moet neerzetten, want hij heeft er een gebouw in gezet. Omdat hij er een gebouw heeft ingezet loopt hij vast.

Backuppen is niet echt moeilijk. Kopieer de map in San Andreas (Program Files/ R* Games) naar je bureaublad. Nu kun je modden in het spel die je in de map San Andreas (Program Files/ R* Games). Als er iets mis gaat gooi je die map weg en zet je de backup weer op zijn plaats. In jou geval ging er perongelijk ook wat mis. Het lijkt me verstandig om tuts te volgen uit het modding gedeelte.

Succes hè!!

Geplaatst:

kijk ik gebruik img tool.ik heb een foutje gemaakt met een gebouw maar. daar voor heb ik de gta 3 file die je moet openen naar me bureablad gezet dat zij zo een kil dat zdat me backup was.dus nu zet ik hem weer trug in die rockstar games map maar alles blijfdt hetzelfde

snappie

Geplaatst:

Als je de gehele map van San Andreas (+/- 4.6 gb) hebt geback-upt, zet je hem gewoon in C:\Program Files\Rockstar Games.

Als je bepaalde mappen (zoals "data") hebt geback-upt zet je ze in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas.

Mocht het echt niet lukken, dan kun je San Andreas opnieuw installeren. Savegames, foto's en de User Radio blijven bewaard.

EDIT:

kijk ik gebruik img tool.ik heb een foutje gemaakt met een gebouw maar. daar voor heb ik de gta 3 file die je moet openen naar me bureablad gezet dat zij zo een kil dat zdat me backup was.dus nu zet ik hem weer trug in die rockstar games map maar alles blijfdt hetzelfde

snappie

Ik denk dat ik je probleem snap... Weet je zeker dat het bestand gta3 het enige was dat aangepast is? Als er meerderen bestanden aangepast zijn, moet je die ook weer terug in oude staat brengen.

Geplaatst:

Kijk, alles wat je wil aanpassen moet je kopieren (back-up maken).

Nu moet je je zelf de vraag stellen wat wil ik aan passen.

al die files die je wil aan passen moet je kopieren.

Voor jouw probleem zie ik geen oplossing, je kan het alleen herinstaleren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...