gta player Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Geplaatst: 16 september 2004 ik denk zelf deze Vrijdag de vorige kwam ook op Vrijdag.
Q Dude Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Geplaatst: 16 september 2004 Ik hoop het en misschien heb je zelfs wel gelijk want er is ons veel info belooft over de 2e stad van GTA:SA en daar zit denk ik wel een trailer bij. Maar ik kan het nu alleen nog hopen.
killerbee Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Geplaatst: 16 september 2004 ik denk volgende week pas
The Outlaw Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Geplaatst: 17 september 2004 ik denk volgende week pas tja we kunnen eideloos gaan speculeren maaar ik denk dat van weinig nut is(dat maken de admins wel uit zeggen ze dan) maar ik persoonlijk hoop op vrijdag(de volgende week)
Trax Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Geplaatst: 17 september 2004 Volgende week ... Dan laten ze de people nog ff een weekje zenuwachtig,en komen dan met Trailer 2 B) (van San Fierro neem ik aan)
webbes Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Geplaatst: 17 september 2004 vanavond ,vanacht of morgen ochtend . waarom?? omdat bij de eerste trailer er ook een week lang geen nieuws en dat is nu ook het geval dus ik denk (want zeker weten doe ik het niet dat weten ze alleen bij R*)dit weekend
jojogta3 Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 ik denk dat ie aanstaande woensdag komt :blink:
[E]lmex Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 volgens mij volgende week vrijdag ook.. nice sig met die lichten
The Outlaw Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 (bewerkt) lmex,Sep 19 2004, 07:41 PM] volgens mij volgende week vrijdag ook.. nice sig met die lichten Alle GTA fans zullen ongetwijfeld vanavond bij hun pc bivakeren, en hopen de nieuwe San Fierro update van de officiele GTA website te zien. Een maand geleden kwam er de Los Santos update, en over iets meer dan een maand komt het spel. Dat belooft nog wat, tot die tijd, en natuurlijk na die tijd. Helaas is San Andreas een week vertraagd, en dit is mogelijk ook voor de officiele website update, maar ik denk het niet. Ik verwacht het vanavond, laat. Helaas willen ze er geen commentaar op geven. En met heel veel geluk mogen we ook nog iets leuks van GameSpot verwachten, hoewel dit niet zeker is. Daarnaast is hier te lezen dat GTA: San Andreas op 28 oktober in Australie komt. Dat was ook nog niet bekend na de vertraging van een week. In ieder geval nog veel plezier met het hopen of er een mooie update van de officiele website mag komen vanacht! - Dit hoef je niet in 2 verschillende topics te posten! Bewerkt: 20 september 2004 door Se7en
Timovich Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 Ja lijkt me wel leuk, Ook bij GTAgames.nl pagina is nog geen nieuws al lang :unsure: Misschien komt tie wel weer als eerst bij MTV ofso
liltuner Geplaatst: 21 september 2004 Rapport Geplaatst: 21 september 2004 ja,misschien betalen ze exclusieve rechten joh! maar ik denk eerlijk gezegd dat ze op de release uitkomen!
The Outlaw Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 ja,misschien betalen ze exclusieve rechten joh!maar ik denk eerlijk gezegd dat ze op de release uitkomen! nee lijkt mij te laat hoor, bij VC deden ze het ook gewoon ervoor(volgens mij) maar niet gelijk bij de release we willen eerst nog een voorproefje
Timovich Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 Al iets bekend over de nieuwe trailer?
liltuner Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 ja,misschien betalen ze exclusieve rechten joh!maar ik denk eerlijk gezegd dat ze op de release uitkomen! nee lijkt mij te laat hoor, bij VC deden ze het ook gewoon ervoor(volgens mij) maar niet gelijk bij de release we willen eerst nog een voorproefje we willen wel zoveel info over info roy,maarja wij hebben het niet om te zeggen wat over SA
Recommended Posts