The Outlaw Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 ja,misschien betalen ze exclusieve rechten joh!maar ik denk eerlijk gezegd dat ze op de release uitkomen! nee lijkt mij te laat hoor, bij VC deden ze het ook gewoon ervoor(volgens mij) maar niet gelijk bij de release we willen eerst nog een voorproefje we willen wel zoveel info over info roy,maarja wij hebben het niet om te zeggen wat over SA :lol: :rolleyes: Oke ik geef het op. Ik moet toegeven dat ik niet denk dat de trailer deze week/volgende week komt, weet niet wat ze aan het doen daar zijn bij R* maar die trailer geven dat doen ze niet, valt het jullie trouwens ook op dat we de laatste 3 weken(zo lang alweer) geen nieuwe info hebben??
Q Dude Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 ja terwijl deze of misschien zelfs vorige week was belooft dat ze nieuwe info zouden los laten
liltuner Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 ik vind het zeer irritant dat er geen info is
The Outlaw Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Vandaag :lol: Iedereen s'avonds achter zijn pc want: Als laatste verwacht ikzelf morgenavond (dus vrijdagavond) een grote update met een heleboel informatie over GTA: San Andreas, gezien de volgende feiten: - De officiële website (GTASanAndreas.com) zou "SOON" (snel dus) geupdated worden, en dit wordt al meer dan 2 weken gezegd. - GameSpot en IGN hebben al 2 weken geen updates gehad over GTA: San Andreas. - Rockstar games heeft beloofd dat ze elke maand enkele exclusieve screenshots naar alle GTA fansites te sturen, en we deze nog niet hebben. Hou dus morgen avond deze site en de officiele website in de gaten!
Q Dude Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 ik snap je feiten nog niet helemaal :huh: Je zegt zelf dat R* minimaal 1 keer in de maand iets van zich zou laten horen. Nu hebben ze dat 2 weken niet gedaan en daardoor denk jij dat het dus vandaag of morgen gaat gebeuren? Ik snap het verband niet helemaal...
The Outlaw Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 ik snap je feiten nog niet helemaal :huh: Je zegt zelf dat R* minimaal 1 keer in de maand iets van zich zou laten horen. Nu hebben ze dat 2 weken niet gedaan en daardoor denk jij dat het dus vandaag of morgen gaat gebeuren? Ik snap het verband niet helemaal... *zucht* normaail krijgen ze bijna iedere week een sreenshot, heb je de andere feitjes dan wel doorgelezen of ben je bij die regel blijven steken :lol:
Daan Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 Waarom denkt iedereen dat er een tweede trailer zal komen? Hebben ze ook meerdere trailers gereleased bij Vice City?
The Godfather Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 GTA SA is veeeeel groter dan VC.....en de 1e trailer was alleen nog maar van Los Santos......San Fierro en Las Venturra moet nog komen
Daan Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 Op het moment ligt de officele site down, misschien doen ze een update. :rolleyes:
gta player Geplaatst: 25 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2004 de officele website is weer online maar jammer genoeg onverandert
pottevijn Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 :angry: ik haat het als er van die zulke dingen voordoen , echt om je zenuwachtig te maken grtz dries
The Outlaw Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 Ik zet mijn hoop op vanavond/morgenvroeg dan hoop ik dat het er echt op staat, want ik heb geen idee wat ze hebben gedaan toen de site offline was
webbes Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 ik ben het zat en hoop dat er nog veel meer met mij zijn ik weet nog wel dat elk gameblad en web sites die 2 jaar geleden goed moesten spreken over vc en meer als een 9 als punt moest geven anders kregen ze geen info sreens of filmpjes nu dit weer ze weten niet wat soon is elke keer als men hoopt op een update dan ligt de site eruit ik hoop dat R* veel HEEL VEEL klanten verliest bah :angry:
The Outlaw Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 ik ben het zat en hoop dat er nog veel meer met mij zijn ik weet nog wel dat elk gameblad en web sites die 2 jaar geleden goed moesten spreken over vc en meer als een 9 als punt moest geven anders kregen ze geen info sreens of filmpjes nu dit weer ze weten niet wat soon is elke keer als men hoopt op een update dan ligt de site eruit ik hoop dat R* veel HEEL VEEL klanten verliest bah :angry: IK denk dat je in een terminale fase in je leven zit Q Dude :lol: Rustig aan die update komt heus wel maak je niet druk die mensen van R* willen gewoon het beste leveren en vooral van die trailer, zodat wij een goeie indruk van het spel krijgen, en niet denken wat een baggergame, dus Kop OP :angry: , nog iets meer dan een maand, en dan kunnen we allemaal SA spelen
Recommended Posts