The Outlaw Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 (bewerkt) ik ben het zat en hoop dat er nog veel meer met mij zijn ik weet nog wel dat elk gameblad en web sites die 2 jaar geleden goed moesten spreken over vc en meer als een 9 als punt moest geven anders kregen ze geen info sreens of filmpjes nu dit weer ze weten niet wat soon is elke keer als men hoopt op een update dan ligt de site eruit ik hoop dat R* veel HEEL VEEL klanten verliest bah :angry: IK denk dat je in een terminale fase in je leven zit Webbes Rustig aan die update komt heus wel maak je niet druk die mensen van R* willen gewoon het beste leveren en vooral van die trailer, zodat wij een goeie indruk van het spel krijgen, en niet denken wat een baggergame, dus Kop OP :angry: , nog iets meer dan een maand, en dan kunnen we allemaal SA spelen Bewerkt: 25 september 2004 door Romero
Q Dude Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 uhm dude.... ik zeg niks :blink:
liltuner Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 euhm het is de emotie mensen,we maken ons veel te druk om dat spel dus een remedie van nick: blijf rustig op het spel wachten en word gek injezelf!
RTS Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 HIJ IS ONLINE http://www.gtasanandreas.com
Eros Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 Zalug , op ongeveer 37 seconde zie je een uitgebouwde auto eb niet zo goed gezein welke het was ,
RTS Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 (bewerkt) Zalug , op ongeveer 37 seconde zie je een uitgebouwde auto eb niet zo goed gezein welke het was , Ja dat is deze Maar dan in het rood met een spoiler bodykit enz Maar hier kan nu wel een slotje op, er is een topic over de trailer 2 Bewerkt: 25 september 2004 door RTS
Eros Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 Nu kun je eindelijk eens uniek zijn met je auto :lol:
Trax Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Trailer 2 is uit. Topic Closed
Recommended Posts