Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

welkom op mij forum

paar dingen

1. ik bedoel dat je met het begin ongeveer voor og log en Robbing Oncel Sam of Ceras vialpando voor deze missie of er missie 1,2 na geef niet echt.

2.als je verder ben, is jou mening ook welkom.

3.ik bedoel je ken net kleren,tatoes kopen en je heb $2000 waar geef je geld uit en als je het verdeel waar geef jij je geld het liefst uit enzovoort

4.ik heb me best gedaan om deze forum leuk en goed uit telegen en ik heb ook me best gedaan om deze forum in de plek de zetten en dus a.u.b geen commertaar

Geplaatst: (bewerkt)

Hey GTA3, welkom op dit forum. :cya:

Ik denk dat je in de war bent met het gewone Gangs en Corperations. Daar kun je een eigen gang stichten. Was misschien dit je bedoeling? Daarvoor moet je eerst in het recuitment fora een topic aanmaken en proberen zoveel mogelijk leden te maken. Als je 4 mensen in jou gang hebben gejoinit, kun je in Gang Talk een topic openen. Daar kun je lekker praten over allerlei dingen. Je kunt daar ook tattoo's verkopen. Kleren, hapjes, drankjes alles. Je kun proberen de gezelligste gang van het forum te maken. Dus veel succes GTA3, je kunt het gehele ganggebeuren >>hier<< vinden!!

Veel plezier en succes ;)

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst: (bewerkt)

Wel ik geef ma geld uit aan kleren, gokken en wagens tunen!

BTW: dit is een topic en geen forum :D

Bewerkt: door zethe
Geplaatst:
Hey GTA3, welkom op dit forum. :cya:

Ik denk dat je in de war bent met het gewone Gangs en Corperations. Daar kun je een eigen gang stichten. Was misschien dit je bedoeling? Daarvoor moet je eerst in het recuitment fora een topic aanmaken en proberen zoveel mogelijk leden te maken. Als je 4 mensen in jou gang hebben gejoinit, kun je in Gang Talk een topic openen. Daar kun je lekker praten over allerlei dingen. Je kunt daar ook tattoo's verkopen. Kleren, hapjes, drankjes alles. Je kun proberen de gezelligste gang van het forum te maken. Dus veel succes GTA3, je kunt het gehele ganggebeuren >>hier<< vinden!!

Veel plezier en succes ;)

nee maar waar jij over praat moet je daar iets nodig voor iets downloeden?
Geplaatst:

Neen, neem gewoon een kijkje.

Ah in somige gangs hebben ze MTA en dat moet je downloaden.

MTA: GTA SA On-line

Geplaatst:
moet je gta sa dan zeker wel hebben voor de pc

Ja, om MTA te spelen heb je GTA:SA voor op de pc nodig. Dan download je MTA, en daarna kun je online spelen.

Sommige gangs gebruiken het, maar het is en blijft een losstaand iets van de gangs op dit forum.

Geplaatst:

moet je gta sa dan zeker wel hebben voor de pc

Ja, om MTA te spelen heb je GTA:SA voor op de pc nodig. Dan download je MTA, en daarna kun je online spelen.

Sommige gangs gebruiken het, maar het is en blijft een losstaand iets van de gangs op dit forum.

dus als je in gang wil of er 1 beginnen moet gta game hebben voor de pc om dat drugsdeal

en die soort dingen de doen he?

dus ik heb gta 2,3,vice city,gta:SA heb ik maar voor de ps2,ken ik niet zulke dingen doen en daarom ben ik

niet nuttig voor een gang

Geplaatst:

Nee dat hoef je niet te doen ik neem een voorbeeld hoe de Corleone,s missies doen dat is een gang.

Je moet je fantasie gebruiken dus je schrijft een verhaaltje.

*Ik ren naar de helicopter en pak mijn bazooka en schiet de leider van The Gaming gang dood*

En dan moet er natuurlijk meer ik zit ook in een gang en heb ook gta op de ps2 maar ik heb een hoge rang in de gang waar ik in zit.

Geplaatst:
Nee dat hoef je niet te doen ik neem een voorbeeld hoe de Corleone,s missies doen dat is een gang.

Je moet je fantasie gebruiken dus je schrijft een verhaaltje.

*Ik ren naar de helicopter en pak mijn bazooka en schiet de leider van The Gaming gang dood*

En dan moet er natuurlijk meer ik zit ook in een gang en heb ook gta op de ps2 maar ik heb een hoge rang in de gang waar ik in zit.

ik denk dat ik het snap.

maar dat geld gedoe hoe doe je dat dan?

he dat geld gedoe?

als ik geen gta heb voor de pc hoe moet ik dan aaan wapen komen voor wapendeal als voorbeeld.

en als ik zomig dingen wel ken doen welke?

>>> Door GTA-Sheep: 2 berichten samengevoegd. Dubbelposten is niet toegestaan. En open nu alsjeblieft weer geen nieuw topic om dat weer ter discussie te stellen<<<

Geplaatst:
misschien is de gaming gang wel wat voor jouw. neem maar eens een kijkje.

wis dat je wapens ook ken vinden

Geplaatst:

misschien is de gaming gang wel wat voor jouw. neem maar eens een kijkje.

wis dat je wapens ook ken vinden

? bedoel je "wist dat je wapens ook kon vinden."?

Wel je idd je kan wapens vinden, meestal liggen ze verstopt.

Je kan eens een kijkje nemen op wikigta.nl daar staan alle wapens + vindplaatsen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...