Cesar-Vialpando Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Neemaar, je meent het! Kijk eens op WikiGTA en een wereld gaat voor je open. Als je op een fatsoenlijke manier GTA speelt (en dus zonder cheats) geeft je geld uit aan eten/drinken, kleding, huizen en wapens. Als je gaat cheaten dan wordt het een stuk minder leuk, dan maakt het niet uit of je voor een missie alleen maar respect krijgt of dat er ook nog een geldprijs aan vast zit. Oh ja, mag ik je een tip geven? Koop eens het groene boekje of de Dikke van Dale want, man you are talking shit!
gta3 Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) ja ik meent het mischien wist hij dat niet. als je nik leukste tevertelen heb hou dan je Bewerkt: 3 maart 2006 door gta3
Cesar-Vialpando Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 ja ik meent het mischien wist hij dat niet.als je tegen drink dan ook niet en hou voortan maar je Zeg Flip, zou je niet eens een andere taal tegen me aanslaan? Aangezien je met deze 3 zinnetjes al 2 gedragsregels uit de Forum Regels hebt overtreden.
gta3 Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 oke rustig ik verande het wel. maar jou verhaaltje is ook niet echt netjes
Argon Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik ga ze bijna altijd kopen, heb geen zin om ze te zoeken. Maar die rocket launchers e.d. moet je wel zoeken. En die zalige miteraieur ook. Voor de rest stop ik men geld in alle huizen, en gokken.
PatrickW Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Dit topic slaat nergens op, en als gta3 zelfs in z'n eigen topic z'n fasoen niet kan bewaren.. >>> Door Dizzee: Mooi slotje patrick, maar je vergeet wel het topic dicht te doen. <<<
Recommended Posts