tomten Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 ik heb een klein probleempjuh als ik in san andreas in/op een voertuig stap gaat de kamera naar voren heen alsof ik achteruit kijk ik heb noobmode v2.0 geinstalleerd, weet iemand hoe ik hier af kom? Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ik wil je niet uitlachen hoor. maar kan het zijn dat de button van "achter uit kijken" bij je blijft hangen? De mijne hapert ook soms Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Hey tomten, welkom op het Forum! Kun je niet gewoon je muis bewegen, zodat je het beeld kunt draaien? Als je het niet op de PC hebt, dan kan het waarschijnlijk wel met de analoge stick. Anders moet je even goed in de opties snuffelen, om te kijken of daar iets staat, waardoor het zou kunnen komen. Veel succes ermee! Reageren
tomten Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 in een auto kun je het gezichtspunt niet beinvloeden met de muis en ik heb er ook geen last van als ik loop Reageren
RonaldVC Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Dus als ik het goed begrijp draait de camerastand naar de voorkant van de auto zodra je in stapt.. Klopt dat? Blijft de camera dan ook zo staan zodra je gaat rijden? Want eigenlijk is dat vrij normaal, het ligt er aan vanaf welke kant je aan komt lopen naar de auto toe. Kom je van voren, dan kan het zijn dat de camera een beetje doordraait naar de voorkant van de auto. Kom je van achteren aangelopen draait de camera zich meteen naar de achterkant van de auto. En kom je van de zijkant aanlopen blijft de camera naar de zijkant van de auto gericht. Pas zodra je gaat rijden ''trekt'' de camera zich naar achteren en volgt dan zegmaar de auto. Hetzelfde gebeurd zodra je achteruit gaat rijden, dan draait de camera zich ook op een bepaald moment naar de voorkant van de auto. Rij je maar een klein stukje achteruit blijft de camera halverwege staan.. Het is alleen een probleem als het camerazicht aan de voorkant van de auto blijft zodra je gaat rijden, dus als hij niet naar achteren draait.. Anders is het vrij normaal.. Reageren
tomten Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 nee hij blijft vooraan staan soms is het (na het opnieuw opstarten van de HELE computer) even goed maar het spel is echt onspeelbaar Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Zo te zien heb je het spel op de PC. Hier een paar vragen: Loopt het spel SA vlekkeloos? Dus je ziet alles goed, de kleuren zijn goed, hapert niet tot weinig. Camerastand veranderen: Als je het spel op de PC hebt kun je de camera stand van het spel veranderen. Dat het bijvoorbeeld 3D is, of van heel dicht bij of van boven bekijkt. Je kunt dit veranderen door op de toets V (of C) te drukken in het spel. Nu veranderd het camara punt. Misschien helpt dit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.