AmsterdamBoy Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 General Lee +1 Gewoon goeie effecten en helemaal vol die sign.
Goliat Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Stem GL, erg mooie Sig alleen de render had wat lichter gemoeten verder zijn de effecten erg mooi.
Achille Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Stem: Froodooo ziet er gewoon veel beter uit.
Ferre Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Froodooo Zijn render is mooi ingeblend, en achtergrond ziet er perfect uit. Tekst kan beter maar ik vind hem er over het algemeen er veel beter uit zien. Die van General Lee vind ik eerlijk gezegt helemaal niks. Qua kleur, en brush vooral. En het formaat vind ik te groot. Tussenstand: General Lee 9 Froodooo: 3
Dizcid Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ik stem voor Froodooo. want van Froodooo vind ik wat beter uit zien dan GL.
Dizzee Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Mijn stem gaat ook naar Froodoo. Ik vind de achtergrond en de kleuren van GL's sig echt niet mooi. Froodoo's sig heeft iets speciaals wat het wel mooi maakt, alleen ja, de tekst suckt.
Thabit Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Froodooo Die van General Lee heeft geen uitstraling, die van Froodooo wel!
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 De battle is afgelopen. Uitslag: General Lee: 10 Froodooo: 6 Allemaal bedankt voor het stemmen, en Froodooo wil ik bedanken voor de battle.
Froodooo Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Geen dank voor de battle! Het was een hele mooie battle, erg leuk! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je overwinning!
Slimm Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Battle afgelopen, winnaar General Lee. 1 Punt voor GL, een eraf voor Froodooo. Closed.
Recommended Posts