Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Sinds ik gta opnieuw heb geinstaleert werkt mijn speedometer niet meer dit is niet alleen bij de gta van mij maar ook bij die van enkele vrienden terwijl 1 vriend zijn gta helemaal origineel is,De mijn met noobmode. werkt er bij niemand de speedometer Heeft iemand dit probleem nog en weet hij hoe dit te maken?

Geplaatst:
Sinds ik gta opnieuw heb geinstaleert werkt mijn speedometer niet meer dit is niet alleen bij de gta van mij maar ook bij die van enkele vrienden terwijl 1 vriend zijn gta helemaal origineel is,De mijn met noobmode. werkt er bij niemand de speedometer Heeft iemand dit probleem nog en weet hij hoe dit te maken?

Na het opnieuw installeren van GTA:SA moet je natuurlijk ook de mod opnieuw installeren, omdat je GTA nu weer helemaal schoon van mods is.

Kan een moderator van GTA:SA dit topic verplaatsen naar de modding fora?

Geplaatst:

Mja dat weet ik wel maar ik heb hem helemaal goed geinstaleert en toch werkt hij niet heb de 2versie's al geprobeert en nog geen resultaat ik heb de speedometer van spooky

Geplaatst:
Sinds ik gta opnieuw heb geinstaleert werkt mijn speedometer niet meer dit is niet alleen bij de gta van mij maar ook bij die van enkele vrienden terwijl 1 vriend zijn gta helemaal origineel is,

Heb je hem LEGAAL?

Geplaatst: (bewerkt)
Tuurlijk werkt gewoon niet nadat ik opnieuw pc heb geinstaleert met Service Pack 2

Hey Bartje,

Bij Service Pack 2 zou hij in principe gewoon moeten werken, bij mij werkt hij ook, en ik draai al maanden op Service Pack 2. Kijk even goed na of je alle bestanden wel goed geplaatst hebt, en of je hem niet in de verkeerde map hebt geplaatst.

Installeer anders eerst 't spel weer opnieuw, koop dan een nieuwe of zie dat een vriend hem leent zodat je kan installeren. Download de mod weer en volg precies de instructies op.

Groeten en succes, ViceAgent!

Bewerkt: door ViceAgent
Geplaatst:

Lees je Readme nog even zorgvuldig door, en doet het dan rustig stap voor stap zoals het in de ReadMe staat als hij het eerst wel heb gedaan, dan doe jij namelijk iets fout.

Als het probleem zich dan weer blijft herhalen, dan moet je helaas je GTA SA(of welke dan ook) weer opnieuwe instaleren.

Verder nog veel Suc6 en laten we hopen dat hij na dit wel werkt, anders vraag je het hier gewoon nog even ;)

Geplaatst:

Heb alleen de noob mode en een paar andere oto's meer niet en jah open het door op) load mod te duwe

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...