DJ-TQM Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Ik ben bezig aan een grote mod voor San Andreas. een eiland waar mijn eigen gebouwen op komen te staan. ik heb inmiddels een eiland. maar het lukt met nog niet om het ingame te krijgen. wel heb ik al wat gebouwen gemaakt. geef a.u.b. uw mening en vertel wat er beter kan een pleintje met tafel een huis stadion (omniworld) EDIT: Ik heb nu ook een eiland en een brug die het eiland kan verbinden: De mod zal Holiday Islands gaan heten/vakantieeiland er gaan ook nog allemaal loopings en andere dingen op komen. Bewerkt: 2 maart 2006 door TQM Reageren
DaBeast Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ik heb een gevoel dat die models high-poly zijn. Mag ik eens een wireframe zien ? Greetz Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 wireframe? hoe stel je het lager in dan? volgens mij zit ik wel onder 2000 poly's Reageren
SamShine Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Het stadion en het pleintje zijn een beetje kaal, voor die twee een 5,5. je huisje daarintegen is heel mooi! ik geef je daarvoor een 7,8! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Wat dacht je van renders maken met F9. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ik vind ze erg leuk gemaakt, ookal kunnen er nog wat verbeteringen gedaan worden. Dat stadion is ook wel vet. Wat dacht je van renders maken met F9. Wat dacht je van gewoon raten? Reageren
Blastov Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Het ziet er wel aardig uit maar ik zie veel texture slordigsheidfoutjes. Reageren
Wazuup Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 mmm, wel grappig. Zet hem op! Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ziet er goed uit! Alleen het stadoin is nog niet echt helemaal topie want welk voetbal stadion heeft nou muren om het veld de tafel ziet er ook een beetje eentonig uit...maar het huisje ziet er wel weer goed uit. kutgw greetz, crazy ceezy mijn bedoeling van die muren om het veld zijn de reclameborden, maar er moet nog reclame op komen. heeft er iemand misschieneen mooie banner van zijn/haar website?? Reageren
Grove St. Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) Ziet er goed uit! Alleen het stadoin is nog niet echt helemaal topie want welk voetbal stadion heeft nou muren om het veld de tafel ziet er ook een beetje eentonig uit...maar het huisje ziet er wel weer goed uit. kutgw greetz, crazy ceezy mijn bedoeling van die muren om het veld zijn de reclameborden, maar er moet nog reclame op komen. heeft er iemand misschieneen mooie banner van zijn/haar website?? Ik heb een mooie die mag je gebruiken ( meteen reclame ) PM me maar Bewerkt: 2 maart 2006 door Grove St. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Wat dacht je van renders maken met F9. wat zijn renders? (ik ben pas beginner) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.