ACID Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) hoi, ik heb sinds een paar dagen de legale beta versie van auto assault gedownload met de cd key erbij maar als ik wil inloggen staat er: this server is currently unavailbly or your account is blocked. maar mijn account kan niet geblokt zijn wat ik heb tien minuten geleden pas me account aangemaakt en ik heb het spel nog niet gespeeld. dus wie weet wel hoe ik kan inloggen ??? p.s. als ik een nieuw account maak kan ik dan nog wel dezelfde cd key van me oude account gebruiken ?? wie O wie helpt me ?? Bewerkt: 2 maart 2006 door spacerune Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Beetje onbekende mmorpg. Is het gratis? Reageren
ACID Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) ja de beta kun je gratis downloaden. kan er nog iemand helpen ??? Bewerkt: 5 maart 2006 door spacerune Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) ja de beta kun je gratis downloaden.kan er nog iemand helpen ??? Waar dan?(Kom er beetje laat mee) Bewerkt: 19 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.